Sara Lindahl Erlandsson

Direktlänk till inlägg 29 mars 2012

TRÄNINGEN (FÖRE OCH EFTERBILD)

Av Sara Erlandsson - 29 mars 2012 12:35

Ni kanske undrar vad som har hänt med träningen eftersom jag inte har skrivit om det på flera veckor? 

Det är så att mitt gymkort har gått ut så jag tränar inte på gymmet längre. Har däremot börjat motionera mer ute nu. 

Har räknat ut att inom loppet av en vecka har jag cyklat ca. 6-7 mil. Det är nämligen 5 km till hällekis och jag har cyklat dit och tillbaka varje dag nu i en vecka. Samt att jag har åkt longboard och är ute och går.

Idag gick/sprang jag hem ifrån tåget, Hällekis. Hade på mig träningskläder till skolan och jag slutade 10.30 så jag bestämde mig för att motionera hem istället för att vänta till kl 16. Så skönt att vara ute och gå och lyssna på musik samtidigt, man får så mycket mer energi resten av dagen! 


Har iallafall tagit en till före- och efterbild, dock var det typ bara 1 månad och 1 vecka sedan jag la upp den gamla så det är ju inte jätte stor skillnad.


2 MÅNADER SEDAN                                            1 MÅNAD SEDAN
 

IDAG 
 
Haha, den andra bilden blev så jäkla konstig...

Inte mycket skillnad, men lite kan jag tycka mig se ändå? :-) Det är så svårt att ta bilderna likadant har jag märkt, alla har ju olika ljus och vinkel. Har förövrigt gått ner 3,5 kg sen jag började träna fastän jag äter som en häst, både godis och mat... Gav upp "nyttigätandet" för länge sen då jag kände att jag kan äta hur mycket och vad jag vill bara jag rör på mig. Märker ju skillnad ändå så det spelar ju ingen roll. Roligt att se resultat, man blir så mkt mer motiverad då! 


Jag och mamma har förresten anmält oss till Åsarpsloppet som är 5 km och någon gång efter det tänkte vi ge oss på Tjurruset som är en terränglöpningsbana på 10 km. Känns rätt gött! 

 
 
Ingen bild

anonym

29 mars 2012 18:54

Bra jobbat! Resultaten är ju uppenbara!

anonym

Sara Erlandsson

29 mars 2012 19:44

Tack så mycket! Känns riktigt bra faktiskt :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:37

Vi åkte ner till strömstad och hälsa på Emma som bor där. Vi festa, shoppa, käka och bara hade det gött en hel helg! ...

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:24

[Bild] [Bild]

Av Sara Erlandsson - 23 juli 2013 15:40

Så jävla gött att bo på landet i ett litet samhälle. Vi solar, badar, åker runt på kinnekulle och hittar på massa grejer. Här är lite bilder från de senaste dagarna. Dock är det inte med några bilder från i fredags och lördags. Då drack vi några styc...

Av Sara Erlandsson - 19 juli 2013 13:05

Igår bada vi, kolla på film hos mig, sen åkte vi och spela volleyboll o nån konstig blandning av rugby och amerikansk fotboll. Det var kul, men min kondis är ju inte i toppform direkt. ...

Ovido - Quiz & Flashcards