Sara Lindahl Erlandsson

Direktlänk till inlägg 9 april 2012

IDAG - VILAT UPP EFTER HELGEN

Av Sara Erlandsson - 9 april 2012 23:12

Är sjukt trött idag. Har vart dåligt med både mat och sömn hela helgen + alkohol på det. Idag gick jag upp vid 12 tiden typ. Var barnvakt en stund och gick och la mig och sov efter det igen. Sov från 14-15 typ sen käkade jag och sen gick jag och la mig och sov igen från 15.30-17.00 Gick upp efter det och åkte till Hällekis och gick/sprang ett varv i elljusspåret. 

Har suttit vid datorn och inte gjort ett skit sedan dess. Läst igenom alla bloggar jag följer och kikat lite andra sidor som jag har missat under veckan. Nu ska jag borsta tänderna och sen lägga mig i sängen och kolla på Desperate Housewifes. Har verkligen ångest för skolan imorgon och längtar inte tillbaka överhuvudtaget. Ibland ger verkligen skolan mig en ångest jag inte kan beskriva... Fyfan. 



Typ såhär känner jag mig idag...    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:37

Vi åkte ner till strömstad och hälsa på Emma som bor där. Vi festa, shoppa, käka och bara hade det gött en hel helg! ...

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:24

[Bild] [Bild]

Av Sara Erlandsson - 23 juli 2013 15:40

Så jävla gött att bo på landet i ett litet samhälle. Vi solar, badar, åker runt på kinnekulle och hittar på massa grejer. Här är lite bilder från de senaste dagarna. Dock är det inte med några bilder från i fredags och lördags. Då drack vi några styc...

Av Sara Erlandsson - 19 juli 2013 13:05

Igår bada vi, kolla på film hos mig, sen åkte vi och spela volleyboll o nån konstig blandning av rugby och amerikansk fotboll. Det var kul, men min kondis är ju inte i toppform direkt. ...

Ovido - Quiz & Flashcards