Sara Lindahl Erlandsson

Direktlänk till inlägg 14 april 2012

MOUCHE OCH LABRET PIERCING

Av Sara Erlandsson - 14 april 2012 18:57

Sådär. Har precis piercat mouche. Så nu har jag labret, mouche och i tungan. Snyggt! :-) 

VAD TYCKER NI? FÖR MYCKET? SNYGGT? 









       

 

 
 
Lela

Lela

14 april 2012 19:30

Du borde ta ut labret, Alldeles för mkt faktiskt!

http://www.nattstad.se/mihaela

Sara Erlandsson

14 april 2012 19:32

Vill egentligen inte det. Men jag funderar på att sätta i en mindre kula på båda ist så ser det inte lika mkt ut :-)

 
Lela

Lela

14 april 2012 21:40

jag e kär i din nya piercing, har länge velat ha en sån. Det kanske bara ser mycket ut på bilderna :-P

http://www.mihaela.bloggplatsen.se

Sara Erlandsson

15 april 2012 02:18

Haha jag vet, vi har ju tjatat om det båda två! Kommer du ihåg när vi ritade dit varsin prick? HAHA... Fult..
Det ser lite mycket ut tror jag, fast det kanske är för att den undre kulan är så stor så jag ska byta till mindre på båda två :-)

 
Ingen bild

anonym

14 april 2012 22:44

Håller inte med förra, om de e nån du ska ta ut så e de mouche! Fast de ser riktigt skjysst ut med båda! :)

anonym

Sara Erlandsson

15 april 2012 02:19

Ja, om jag ska ta ut någon så kommer det förmodligen bli att jag tar ut den faktiskt :-). Jag trivs bra i labret. Men jag ska byta till en mindre kula på båda två så ser det kanske inte så mycket ut.

 
Ingen bild

yep

15 april 2012 02:27

De blir för mycket, räcker med den i underläppen. :)

Sara Erlandsson

15 april 2012 19:04

Okej :-) Vi får se hur jag gör.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:37

Vi åkte ner till strömstad och hälsa på Emma som bor där. Vi festa, shoppa, käka och bara hade det gött en hel helg! ...

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:24

[Bild] [Bild]

Av Sara Erlandsson - 23 juli 2013 15:40

Så jävla gött att bo på landet i ett litet samhälle. Vi solar, badar, åker runt på kinnekulle och hittar på massa grejer. Här är lite bilder från de senaste dagarna. Dock är det inte med några bilder från i fredags och lördags. Då drack vi några styc...

Av Sara Erlandsson - 19 juli 2013 13:05

Igår bada vi, kolla på film hos mig, sen åkte vi och spela volleyboll o nån konstig blandning av rugby och amerikansk fotboll. Det var kul, men min kondis är ju inte i toppform direkt. ...

Ovido - Quiz & Flashcards