Sara Lindahl Erlandsson

Direktlänk till inlägg 24 april 2012

OVÄRT BABBEL...

Av Sara Erlandsson - 24 april 2012 22:24

Gud jag är så trött och stressad hela tiden. Jag sover dåligt om nätterna och på dagarna har jag så mycket i tankarna att jag blir förvirrad över vad jag ska göra... Jag kan gå och lägga mig i sängen för att sova, ligga och tänka på något jag måste göra i en halvtimma och sen gå upp ur sängen för att göra det. Glömmer saker och kommer på saker. Pratar som en idiot heeela tiden, om allt jag har att göra och alla saker som händer i mitt liv typ, och på kvällarna ligger jag och funderar på allt jag ska göra. Idag var jag så virrig och tjatig att mamma till och med frågade om jag gick på något? Haha, herregud. Folk måste tro att jag är galen. Hinner knappt skita typ haha. 


Blir förhoppningsvis bättre efter helgen när allt lugnat ner sig lite. Ska förresten ner till Marstrand på torsdag och jobba fredag-tisdag. Ska även jobba på torsdag efter skolan på min praktik, ska göra 3 ryggmassager. Gött med lite cashflow =) får ju inget studiebidrag...


Sen ligger jag efter som fan i skolan så jag måste plugga också. Och träna också för den delen för jag ska ju springa ett lopp snart. Har inte tränat på skit länge nu. Måste fixa in pengar till våran klassresa med innan torsdag, men det ordnar sig nog. Dock ligger alla saker jag skulle sälja i skolan så jag vet inte när jag ska ta med dem eftersom jag praktiserar... Och sen får jag inte glömma att ta med min halsduk hem från praktiken imorgon. Och så måste jag packa inför helgen. Och på torsdag är det nationellt prov. Måste ta hand om tvätten också. Och nu måste jag käka för jag kom precis hem och har inte ätit sen 11 idag. O nu spökar magkatarren igen så det är så jävla jobbigt att äta. Sen ska jag klippa putte när han kommer hem. Och jag måste duscha innan jag går och lägger mig. Och välja kläder till imorgon för jag lyckas ju försova mig jämt. Sen måste jag ha pengar till att betala gymmet och mamma är skyldig mig 300 :-... Sen är det utvecklingsamtal. Måste städa mitt rum med. Måste försöka vara med mina vänner lite mer på veckodagarna. 
Guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud. 



 
Mitt huvud just nu alltså.   



Har egentligen inte så stora problem, utan många småproblem och det är så jobbiiiiigt. Hade kanske vart lättare med 1 enda stort problem? Fan, jag måste verkligen slappna av mer. 


Bloggar mer när jag har tid igen, nu kom Putte hem så nu ska jag klippa honom. Och jag har inte käkat än, gr88888888! Klockan är 22.45 och jag ska duscha, käka och packa också. Dygna inatt kanske? Haha nämen. 

Såg nu att jag skrev ett liknande inlägg igår.. Hade helt glömt av det. Ja, där ser man. 

 
 
Ingen bild

yup

25 april 2012 21:57

Ta det lungt de löser sig! :]

Sara Erlandsson

25 april 2012 22:25

Haha mjo, jag vet :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:37

Vi åkte ner till strömstad och hälsa på Emma som bor där. Vi festa, shoppa, käka och bara hade det gött en hel helg! ...

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:24

[Bild] [Bild]

Av Sara Erlandsson - 23 juli 2013 15:40

Så jävla gött att bo på landet i ett litet samhälle. Vi solar, badar, åker runt på kinnekulle och hittar på massa grejer. Här är lite bilder från de senaste dagarna. Dock är det inte med några bilder från i fredags och lördags. Då drack vi några styc...

Av Sara Erlandsson - 19 juli 2013 13:05

Igår bada vi, kolla på film hos mig, sen åkte vi och spela volleyboll o nån konstig blandning av rugby och amerikansk fotboll. Det var kul, men min kondis är ju inte i toppform direkt. ...

Ovido - Quiz & Flashcards