Sara Lindahl Erlandsson

Direktlänk till inlägg 10 maj 2012

BIO MED THÖRN OCH TOBBE

Av Sara Erlandsson - 10 maj 2012 22:40

Sitter i sängen och dricker energidricka och lyssnar på musik. Är inte trött för 5 öre så det kommer nog inte bli jätte tidig läggdags idag. Men det gör ingenting för imorgon är det freeeeedag. Så jävla gött. Har dock ingenting planerat överhuvudtaget denna helgen, vilket är ganska ovanligt. Lite tråkigt faktiskt. Alla andra ska ju på Crazy Friday och jag som är så liten får sitta hemma medan alla andra går ut 6 månader till. Aja, alla säger ju att tiden går så fort så jag får väl lita på det. Har dessutom kommit in på krogen 3 gånger tidigare och det var inte lika kul som man trodde såattsäga.. hehe. 


Var ju, som jag skrev i det tidigare inlägget, på bio med Thörn och Tobbe. Vi kollade på Battleship. Den var faktiskt ganska bra, värd att se iallafall. Antar att den inte är lika bra att se hemma på tv eller dator som det är på bio men så är det väl alltid. 



All rolig tvätt jag ska vika.


    



 



     
 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:37

Vi åkte ner till strömstad och hälsa på Emma som bor där. Vi festa, shoppa, käka och bara hade det gött en hel helg! ...

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:24

[Bild] [Bild]

Av Sara Erlandsson - 23 juli 2013 15:40

Så jävla gött att bo på landet i ett litet samhälle. Vi solar, badar, åker runt på kinnekulle och hittar på massa grejer. Här är lite bilder från de senaste dagarna. Dock är det inte med några bilder från i fredags och lördags. Då drack vi några styc...

Av Sara Erlandsson - 19 juli 2013 13:05

Igår bada vi, kolla på film hos mig, sen åkte vi och spela volleyboll o nån konstig blandning av rugby och amerikansk fotboll. Det var kul, men min kondis är ju inte i toppform direkt. ...

Ovido - Quiz & Flashcards