Sara Lindahl Erlandsson

Direktlänk till inlägg 11 juni 2012

FREDAG LÖRDAG SÖNDAG

Av Sara Erlandsson - 11 juni 2012 01:46

Vet inte vad jag gör vaken nu. Klockan är nästan två och jag ska upp till skolan imorgon, men jag kan inte sova. Har mycket tankar i mitt huvud och det är många saker som händer de kommande 3 veckorna som håller mig vaken om nätterna. Kanske beror på att jag har sovit till nästan 14 två dagar i rad också. 


Bloggar inte alls mycket nu den senaste tiden. I och med att jag har fått fler läsare känns det nästan som om jag har blitt lite "rädd" för att blogga. Blir nervös över att skriva vissa inlägg och känner att jag kanske inte vill dela med mig av mitt privatliv allt för mycket, till skillnad mot vad jag kunde göra förr när jag hade mindre läsare. Har alltid önskat att ha många som läser min blogg men nu när jag väl fått känns det nästan läskigt. Sjukt va? Jag har inte ens så många läsare egentligen.


Men iallafall. Helgen. I fredags gjorde jag inte alls mycket. Satt inne i det dåliga vädret och kollade på film med thörn. Igår åkte jag till Hällekis och var med Wille, Thörn och David. Vi rökte vattenpipa och kollade på film. När jag kom hem tog jag ett nattdopp i poolen. Det var 26 grader i poolen och regnade lite ute så det var riktigt skönt faktiskt. Idag har jag vart iväg och kollat på en balklänning som inte passade och sedan åkte jag till Hällekis och var med David, Viktor, Lund, Thörn och Björk. Vi kollade på den senaste American Pie och sedan gjorde vi inte så mycket mer. 
Kom hem, skrev klart mitt sista skolarbete, kollade klart på det sista DH avsnittet i säsong 3 & käkade popcorn, gick in och bajsade, läste lite bloggar och nu sitter jag här.


Haha aa.. Det var det det.  


Här får ni lite hopsläng av bilder jag tagit. 
             

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:37

Vi åkte ner till strömstad och hälsa på Emma som bor där. Vi festa, shoppa, käka och bara hade det gött en hel helg! ...

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:24

[Bild] [Bild]

Av Sara Erlandsson - 23 juli 2013 15:40

Så jävla gött att bo på landet i ett litet samhälle. Vi solar, badar, åker runt på kinnekulle och hittar på massa grejer. Här är lite bilder från de senaste dagarna. Dock är det inte med några bilder från i fredags och lördags. Då drack vi några styc...

Av Sara Erlandsson - 19 juli 2013 13:05

Igår bada vi, kolla på film hos mig, sen åkte vi och spela volleyboll o nån konstig blandning av rugby och amerikansk fotboll. Det var kul, men min kondis är ju inte i toppform direkt. ...

Ovido - Quiz & Flashcards