Sara Lindahl Erlandsson

Direktlänk till inlägg 18 juni 2012

KOMMER FÖRMODLIGEN INTE BLOGGA NÅGOT I SOMMAR

Av Sara Erlandsson - 18 juni 2012 21:41

Har vart på DH, bal, student och med vänner det senaste så jag har en del bilder att lägga upp. Men ni kan ju glömma att jag bloggar mer än det här i sommar. Är på Marstrand nu och internetet här på campingen är fruktansvärt dåligt. Det tar ca. 2 minuter att ladda en sida... vilket går på typ 2 sekunder i hemma i vanliga fall.. Blir så irriterad. 


Börjar redan få hemlängtan. Sitter här i förtältet och stirrar typ. Internet funkar inte och jag har knappt några filmer på datorn. Och vad ska man annars göra liksom? Är en rastlös person i vanliga fall och vill helst att det ska hända saker hela tiden. Förstår ni vilken panik det är att inte ha något att göra och inte känna en enda person här nere man kan hitta på något med typ?
Hoppas det blir bättre när jag börjar jobba på onsdag så jag har något att göra på dagen som förhoppningsvis tröttar ut mig resten av kvällen så man kan sova bort dötiden. Skoj förresten att jag ska sova i bilen inatt. Älskar att campa, så roligt! 


Jag ska försöka blogga igen om typ 2 veckor eller om jag hittar någon bättre lösning med internettet. Tills dess kommer jag förmodligen inte blogga mer. Så ha en bra sommar då kära bloggläsare. Ses sen.... 


 
 
Ingen bild

stoffe

18 juni 2012 22:08

Jag ska starta en hällekis-blogg så du kan få läsa allt kul du missar ;)

Sara Erlandsson

19 juni 2012 21:04

Haha ja snälla gör det... :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:37

Vi åkte ner till strömstad och hälsa på Emma som bor där. Vi festa, shoppa, käka och bara hade det gött en hel helg! ...

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:24

[Bild] [Bild]

Av Sara Erlandsson - 23 juli 2013 15:40

Så jävla gött att bo på landet i ett litet samhälle. Vi solar, badar, åker runt på kinnekulle och hittar på massa grejer. Här är lite bilder från de senaste dagarna. Dock är det inte med några bilder från i fredags och lördags. Då drack vi några styc...

Av Sara Erlandsson - 19 juli 2013 13:05

Igår bada vi, kolla på film hos mig, sen åkte vi och spela volleyboll o nån konstig blandning av rugby och amerikansk fotboll. Det var kul, men min kondis är ju inte i toppform direkt. ...

Ovido - Quiz & Flashcards