Sara Lindahl Erlandsson

Direktlänk till inlägg 17 juli 2012

GITARR & SÅNG

Av Sara Erlandsson - 17 juli 2012 22:12

Sitter ute & lyssnar på grannarna som spelar gitarr & sjunger. Ganska mysigt att lyssna på faktiskt. Måste rekomendera inpackningen (sachajuan - repair hair) jag köpte. Super dryg och riktigt bra. Mitt hår är som baby hår nu.

För er som försöker spara till långt hår tipsar jag att försöka lära er att klippa er själva, skaffa ett bra schampoo & balsam, samt en inpackning och även försöka sluta platta håret. Mitt hår har växt jätte mycket den senaste tiden pga av att jag klipper mig själv.
Klippte mig hos frisör senast i november och mitt hår är inte alls speciellt slitet. Skulle dock behöva gå till frisören för att klippa håret så det är lika långt överallt, det är ganska svårt att klippa håret som är uppklippt. Dock syns det i princip inte att jag klipper mig själv :)

Hände en liten rolig grej när jag var i gbg idag. Kom fram en kille i 25 års åldern och fråga om han hade ett sår på läppen:
Jag - ja, vad har du gjort?
Han - jag blev nedbrottad av massa ordningsvakter och poliser..
J - hmm.. Okej, varför det?
H - dom trodde jag hade stulit batterier ifrån clas olson.
J - okej, varför trodde dom det?
H - för att jag hade gjort det. (tar upp & visar)
J - aha...

Haha akward moment...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:37

Vi åkte ner till strömstad och hälsa på Emma som bor där. Vi festa, shoppa, käka och bara hade det gött en hel helg! ...

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:24

[Bild] [Bild]

Av Sara Erlandsson - 23 juli 2013 15:40

Så jävla gött att bo på landet i ett litet samhälle. Vi solar, badar, åker runt på kinnekulle och hittar på massa grejer. Här är lite bilder från de senaste dagarna. Dock är det inte med några bilder från i fredags och lördags. Då drack vi några styc...

Av Sara Erlandsson - 19 juli 2013 13:05

Igår bada vi, kolla på film hos mig, sen åkte vi och spela volleyboll o nån konstig blandning av rugby och amerikansk fotboll. Det var kul, men min kondis är ju inte i toppform direkt. ...

Ovido - Quiz & Flashcards