Sara Lindahl Erlandsson

Direktlänk till inlägg 5 augusti 2012

LITE UPPDATERING OM MIN HELG

Av Sara Erlandsson - 5 augusti 2012 23:22

Sitter här nu o dricker cola o käkar popcorn. Köpte Willes gamla stationära dator och har precis gjort klart allt på den. Installerat om, laddat ned drivrutiner och installerat en massa program. Gött att äntligen ha en stationär dator igen! Har även spelat lite lol men min skärm är så kass så det var inte kul. 


Idag har jag vart i Hällekis och kollat på fotboll med killarna, sen åkte vi till Götene och käka pizza. Åkte hem efter det, tror dom andra skulle bada men jag orkade inte hänga med.. I fredags var jag på inflyttningsfest hos Martin. Orkade inte ta några bilder när jag var där så tyvärr kommer det inte upp något :-). Igår städade jag och möblerade som sagt om i hela mitt rum och blev klar på kvällen. Imorgon har jag inget planerat, men på tisdag åker jag tillbaka till Marstrand och jobbar mina fyra sista dagar! Har kollat klart på alla 8 säsongerna Desperate Housewives när jag har vart där nere om ni undrar vad  jag sysselsatt mig med... Hehe skoj. Så nu har jag ingenting att titta på längre. Är det någon som har något bra serietips? Älskar serier. Dock fick jag sån seperationsångest från DH att jag började gråta. Så jävla löjlig... Hah. 


Kanske lägger upp lite random bilder sen om jag orkar. Pusshaaaj sålänge. 

 
 
Ingen bild

bock

5 augusti 2012 23:39

Gossip girl :)

Sara Erlandsson

6 augusti 2012 02:41

hmm.. okej, ska kolla upp det!

 
Ingen bild

Stoffe

6 augusti 2012 04:28

Skulle inte Jakob köpa datorn? :)

Sara Erlandsson

6 augusti 2012 16:20

Nepp, han ville inte ha den :)

 
Ingen bild

leah

6 augusti 2012 12:20

new girl

Sara Erlandsson

6 augusti 2012 16:22

har inte hört talas om den förut... du har bra smak så ska ladda ner o kolla :-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:37

Vi åkte ner till strömstad och hälsa på Emma som bor där. Vi festa, shoppa, käka och bara hade det gött en hel helg! ...

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:24

[Bild] [Bild]

Av Sara Erlandsson - 23 juli 2013 15:40

Så jävla gött att bo på landet i ett litet samhälle. Vi solar, badar, åker runt på kinnekulle och hittar på massa grejer. Här är lite bilder från de senaste dagarna. Dock är det inte med några bilder från i fredags och lördags. Då drack vi några styc...

Av Sara Erlandsson - 19 juli 2013 13:05

Igår bada vi, kolla på film hos mig, sen åkte vi och spela volleyboll o nån konstig blandning av rugby och amerikansk fotboll. Det var kul, men min kondis är ju inte i toppform direkt. ...

Ovido - Quiz & Flashcards