Sara Lindahl Erlandsson

Direktlänk till inlägg 28 augusti 2012

HELLO GUYS

Av Sara Erlandsson - 28 augusti 2012 14:27

Jag är verkligen sämst på att blogga.. Jag vet inte om jag tappat lusten för alltid eller om det bara är en väldigt lång period. Jag känner att jag inte har behovet av att låta andra människor veta vad jag gör varenda dag.
Det är ingen som har med det att göra och det är en del saker jag gör i mitt liv nu som är mer "privat" som jag inte vill att alla ska veta. Jag behöver inte hävda mig på samma sätt jag behövde förr. Visst kommer jag kanske fortsätta lägga upp bilder på vissa saker men absolut inte som jag gjorde förut och jag kommer nu sluta länka till fb.
Yes, thats it :)

Jag finns på instagram @saaraerlandsson

 
 
Ingen bild

Wictor

28 augusti 2012 15:09

Sööötnoos :-D <3

 
Ingen bild

anonym

28 augusti 2012 19:20

En besvikelse av ett slag måste jag säga, även om jag inser att du mer eller mindre har serverat ditt liv på ett silverfat hittills; någonting som inte alls är så negativt som det låter men icke desto mindre skrämmande. Jag har och kommer att sakna inblicken i ditt liv och även den medföljande inspirationen!

Fast lite kanske jag får skylla mig själv som försöker lära känna en medmänniska genom en blogg..?

Tack för den delen av dig själv som du valde att dela med mig/oss.

Vet också att om du är i behov av ett facit så finns det någon som du kan bläddra i det med.

"A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world." - OW


anonym

 
Amanda

Amanda

3 september 2012 13:21

Du är fin! Ja det löste sig tillslut men fick betala med faktura för samma sak hände igen med internetbanken och kortbetalningen.

http://amandahoffmans.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:37

Vi åkte ner till strömstad och hälsa på Emma som bor där. Vi festa, shoppa, käka och bara hade det gött en hel helg! ...

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:24

[Bild] [Bild]

Av Sara Erlandsson - 23 juli 2013 15:40

Så jävla gött att bo på landet i ett litet samhälle. Vi solar, badar, åker runt på kinnekulle och hittar på massa grejer. Här är lite bilder från de senaste dagarna. Dock är det inte med några bilder från i fredags och lördags. Då drack vi några styc...

Av Sara Erlandsson - 19 juli 2013 13:05

Igår bada vi, kolla på film hos mig, sen åkte vi och spela volleyboll o nån konstig blandning av rugby och amerikansk fotboll. Det var kul, men min kondis är ju inte i toppform direkt. ...

Ovido - Quiz & Flashcards