Sara Lindahl Erlandsson

Alla inlägg under juni 2013

Av Sara Erlandsson - 24 juni 2013 03:04

Har legat uppe halva natten nu och kollat på en dokumentär om illuminati. Ganska intressant faktiskt men är ganska skeptisk till det hela. Ska kolla på ett avsnitt till bara för imorgon är det jobb som gäller och jag ska åka in tidigt till stan för att besikta bilen. Natti natti!

Av Sara Erlandsson - 23 juni 2013 23:42

Sluta med att alla blev så nostalgiska av prata om barnfilmer att vi bestämde oss för att se micke och molle. :-)

Av Sara Erlandsson - 23 juni 2013 22:50

Har haft filmkväll hos viktor med marre, josse, david, larsson, lund, thörn och viktor. Vi alla har flötat oss som fan med chips, popcorn, nötter, cola och godis så tror vi kan rulla hem sen istället för att ta bilen. Vi kollade på Walk the line och sen kanske vi drar hem till mig och kollar på the notebook och pay it forward. Blev strömavbrott förut i nån timma och då spela vi lite sällskapsspel.

Av Sara Erlandsson - 23 juni 2013 15:37

Har precis åkt ner till campingen för att käka. Lite komiskt att mamma och putte campar 6 km från vårat hem. Men det är bra. Då får jag huset för mig själv och kan bara åka ner hit för att käka.

Sen ska jag till Hällekis för att vara med de andra.

Våran söta knähund

[Bild]

Hampilampus

Av Sara Erlandsson - 23 juni 2013 03:37

Ska försöka börja blogga lite igen. Har precis läst igenom några sidor i bloggen och inser hur kul det är att läsa om gamla minnen. Tänker kanske inte skriva så mycket utan blir nog mest bilder.

Här är några bilder från den senaste tiden.

[Bild]

[Bild]

Ovido - Quiz & Flashcards