Sara Lindahl Erlandsson

Direktlänk till inlägg 11 juli 2013

RIKTIGT BRA SOMMARDAG

Av Sara Erlandsson - 11 juli 2013 23:26


Idag har det vart en riktigt bra sommardag. Jag gick upp, städa mitt rum och käka frukost. Sen kom Erika och Elias till mig. Vi satt ute i solen och prata i nån timma. Sen kom Marre och hämta mig så åkte vi till Hällekis. Vi satt utanför konsum ett tag och prata skit och sola sen åkte vi ner till hamnen.

Där satt vi ett tag och vänta på att Björk och Henning skulle komma så åkte vi ut med båten och åkte ring. Så jävla roligt!

Efter det åkte jag hem och käka och bytte om sen åkte jag till Hällekis och åkte med när killarna lekte barn med bilarna. Åkte sen ner till Campingen med Lund och hämta en sak. Efter det fick vi för oss att vi skulle åka på en liten roadtrip på Kinnekulle. Vi åkte till Råbäck kika lite och sen stanna vi till vid stenbrottet och stog där och filosofera ett bra tag. Så himla fint där egentligen men det ser alltid så jävla fult ut när man tar bilder med mobilen..

Nu är vi hemma hos Larsson och kollar på film.

 
 
Ingen bild

Stoffe

13 juli 2013 23:05

Fan va nice! Saknar sommarn i hällekis

Sara Erlandsson

16 juli 2013 01:09

Ja det är riktigt kul när det är fint väder!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:37

Vi åkte ner till strömstad och hälsa på Emma som bor där. Vi festa, shoppa, käka och bara hade det gött en hel helg! ...

Av Sara Erlandsson - 3 augusti 2013 13:24

[Bild] [Bild]

Av Sara Erlandsson - 23 juli 2013 15:40

Så jävla gött att bo på landet i ett litet samhälle. Vi solar, badar, åker runt på kinnekulle och hittar på massa grejer. Här är lite bilder från de senaste dagarna. Dock är det inte med några bilder från i fredags och lördags. Då drack vi några styc...

Av Sara Erlandsson - 19 juli 2013 13:05

Igår bada vi, kolla på film hos mig, sen åkte vi och spela volleyboll o nån konstig blandning av rugby och amerikansk fotboll. Det var kul, men min kondis är ju inte i toppform direkt. ...

Ovido - Quiz & Flashcards