Sara Lindahl Erlandsson

Alla inlägg under juli 2013

Av Sara Erlandsson - 8 juli 2013 21:48

Idag avlivade vi våran Trixie pga sjukdom. Vila i frid älskade ?

Av Sara Erlandsson - 7 juli 2013 21:16

Kom precis hem från Viktor. Är så jävla trött. Klockan är 21 och jag har precis duschat och ligger redan i sängen för att sova. Ska nog ladda hem nån film o kolla på. Nån bra dramafilm blir lagom ansträngande att kolla på. Inte alltid man går och lägger sig när solen är uppe och fåglarna fortfarande kvittrar. Ska bli intressant och se när jag vaknar imorgon..

Hahaha jävlar vilken ful min jag fick till

Av Sara Erlandsson - 7 juli 2013 19:21

Jobbade tills halv fyra inatt. Orkade inte åka hem på natten så jag sov hos Martin. Vaknade vid 3 och åkte hem typ direkt. Åkte till Hällekis camping med marre, josse, larsson, david, viktor och lund och sola & bada lite. Nu har vi precis grillat kött och käkat potatisgratäng. Är så jävla mätt nu att jag tror jag dör.

Av Sara Erlandsson - 6 juli 2013 14:42

Igår gick jag upp vid 13 och duschade. Efter det åkte jag till Hällekis och käka buffé på Carinas kök & bar. Sen åkte jag hem och satte mig och läste lite ur en bok jag börjat med för att fördriva tiden lite. Sen vid 17 åkte jag in till stan för att jobba till 03.

Idag ska jag greja lite här hemma, käka, göra mig iordning, dra iväg på lite fest och sen åka in till stan för att jobba 20-03.

Av Sara Erlandsson - 4 juli 2013 19:30

Av Sara Erlandsson - 3 juli 2013 23:33

Idag har vi spelat lite tennis och sen körde vi bilgömma igen. Vi hitta världens bästa gömställe och 4 bilar leta efter oss i typ 30-45 minuter, haha. Tillslut fick vi tala om vart vi var. Det var lite roligt faktiskt :-)

Ni har vi precis kommit hem till mig och satte nyss på en film. Röjar Ralph. Domenique är hos mig också och ska sova här. Fan vilka barn vi är egentligen som leker lekar och kollar på barnfilmer. Men man kan inte ana hur roligt det egentligen är faktiskt :-)

Helt otroligt vad snygga alla blir på mina bilder förresten!

Av Sara Erlandsson - 3 juli 2013 18:38

Har vart i götene och handlat. Tagit disken och städat lite hemma. Nu är jag barn & hundvakt medans mamma är i stallet. Nu ska jag städa mitt rum en snabbis sen ska jag duscha och åka till Hällekis till dom andra :)

Ovido - Quiz & Flashcards