Sara Lindahl Erlandsson

Alla inlägg under september 2010

Av Sara Erlandsson - 22 september 2010 21:53

Hade planerat att blogga ganska mycket nu när jag är i Vara, men fan jag har fullt upp...

Skönt :-)

Vi ses snart.

Av Sara Erlandsson - 19 september 2010 23:38

Sitter och funderar på hur jag ska göra om min blogg. Är riktigt spy trött på designen.

Imorgon är det skola. Blä, jag orkar verkligen inte.. Ska liksom åka moppe till Hällekis och hela min kropp blir som en isbit och jag lyckas alltid åka lite senare än vad jag ska så jag får alltid stressa som fan. Jobbigt.
Måste verkligen börja plugga nu, ligger efter en del i vissa ämnen.

Har sån jävla ångest för allting. Börjar få tillbaka mina stressblåsor och ångestattacker, jag hatar det verkligen.. Känns som om jag ska dö när jag får ångest attack!
Jag har ångest för att jag knappt har några pengar och dom jag har ska jag betala tillbaka skulder på. Jag har ångest för att jag behöver köpa kläder, verkligen behöver!
Jag har ångest för att jag inte har tid att prata med mina gamla kompisar... Vet inte hur många gånger jag har lovat att ringa dem men sen inte hunnit eller glömt av det, fan förlåt alltså!

Sen har jag ångest för att jag måste åka till pappa snart, har inte vart där på skit länge verkligen. Men som sagt.. jag har aldrig tid eller lust heller för den delen, kommer massa andra saker emellan hela tiden & jag lyckas alltid missa något kul när jag är där.

Sen dessutom har jag ångest för att jag inte pluggar...


Åh, usch. Jag hatar detta!


***


Något som fick mig på lite bättre humör är oss!   


                                     


SARA    LELA

Av Sara Erlandsson - 19 september 2010 00:12

Kom hem ifrån Hällekis för ett tag sen. Har vart med Lund, Stoffe, Ahlén, David & Wille. Vi satt mest ute & pratade o frös.


Är så fruktansvärt jävla trött så nu ska jag bokstavligt talat, springa in i duschen & sen hoppa ner i sängen.

Godnatt!   

Av Sara Erlandsson - 18 september 2010 17:52

Kom precis hem ifrån ett LAN. Vi var typ 20 pers i byggdegården och lanade, jag hade såklart med mig mitt zelda men spelade även mycket av de andra spelen.
Hade kul som fan faktiskt! :-D Vi hade lite vattenkrig på natten sen, var helt pisseblöt.
Men nu är jag trött som faaaan...
Har tyvärr inga bilder på detta.

***

I fredags stannade jag kvar i skolan och kollade på spexet med ganska många i min klass. Var rätt så roligt =) men det kunde ha vart lite mer livespex.
Efter det följde jag och halva klassen med hem till Julia där vi hade förfest, bara tjejer! Var skit kul. Dom andra skulle till parketten och jag & paulina tänkte inte gå först men sen ångrade vi oss så vi tänkte låna pengar av Ida. Men vi hade sån jävla tur att dom var osäkra på om vi hade betalat eller inte, och givetvis sa vi att vi hade gjort det. Så vi gick in gratis!   


                 


Jag ser ut som världens fjortis på bilderna...


Här har ni en galen film också:



Nu ska jag sitta här en liten stund till, sen ska jag städa och duscha :-)

Av Sara Erlandsson - 15 september 2010 13:26

Jag vill inte, vill inte, vill inte (!!) att det ska bli vinter.. :-(
åh, jag kommer sakna denna sommaren så jävla mycket.. Har haft så roligt! Hela tiden verkligen.
Tror inte jag har suttit inne och haft tråkigt mer än kanske 2 dagar.
Hm. Jaja...

  

Av Sara Erlandsson - 15 september 2010 13:11

Sitter här och väntar på att klockan ska bli halv så jag bloggar lite sålänge.
Ska in till Lidköping en snabbis. Sket i skolan idag eftersom vi bara hade 2 lektioner och slutade halv elva, lite ovärt..


Jag lanade hela helgen om ni undrar vad jag har gjort. Eller ja, jag var med på LAN men själv spelade jag zelda i 2 dygn. Är så jävla roligt! haha.  


Har inget mer att berätta om riktigt.. Så här får ni lite random bilder.

 


 

   


 

Alltså, stoffe är ju så jääävla snygg! Mums. Min drömkille =)


 


Igår blev vi sminkade i skolan av treorna. Blev rätt häftigt faktiskt, fast inte så snyggt.. Påminner lite om en fjäril. haha!


Här är jag & ida.



Nu ska jag ta moppen in till Hällekis och sen ska jag till Lidköping :-)
Vi ses...  & avslutningsvis...


 

...en snygg bild på mig!

Av Sara Erlandsson - 10 september 2010 14:36

Klassresan var rätt rolig faktiskt. Och väldigt mysig! Jag tror att alla kom varandra lite närmare också :-)
Orkar inte skriva så mycket om det faktiskt, vi körde några tävligar, några lekar och pratade ganska mycket.
Här är lite bilder:


             


I Fredags åkte jag med mamma till Skövde för att leta praktikplats. Gick inte så bra, ingen ville ha mig.. :-( haha nemen.. Jag fick iallafall gå med i högskolans.. vad heter det nu igen? Äh, tåg. Tåg får det heta :-)
Vi gick runt hela stan typ med massa skyltar ock sjöng.


       


Sen i fredags & Lördags festade jag. Hade riktigt skoj faktiskt! Men det blev inga bra bilder. Men här får ni se dem som blev.


           


Lite bilder från i skolan:
         
Sen avslutningsvis, en bild på mig:


 

Ovido - Quiz & Flashcards