Sara Lindahl Erlandsson

Alla inlägg under augusti 2010

BRB

Av Sara Erlandsson - 18 augusti 2010 20:58

Kommer tillbaka med fler uppdateringar när internet hemma är igång igen!
Mamma har glömt betala räkningen så det är avstängt för tillfället.

Av Sara Erlandsson - 17 augusti 2010 19:45

Kom precis hem ifrån Geochachingen med mamma.
Tänkte att jag skulle förklara vad Geochaching är nu för er som inte vet. Det är en GPS "lek" eller vad man ska kalla det för. Det går ut på att man med hjälp av sin GPS eller iPhone ska hitta små "skatter" som är gömda precis överallt.
Skatterna är oftast en liten burk med en loggbok och lite småprylar i som man kan byta ut något likvärdigt med. I loggboken ska man skriva sitt namn.

Dessa skatter finns precis överallt & det är skit skoj om man hittar en!

 

 


Var inte så jätte roligt idag eftersom vi gick vilse... Mamma skulle naturligtvis ta en som man måste gå långt på & såklart gick vi vilse mitt ute i skogen. Skoj! Blev pisseblöt. Vi sket i den och gick tillbaka till bilen & strax efter det hittade vi en annan =)

Sen åkte vi till Götene & jag köpte godis. Finns de något bättre än en dator och godis?  


Av Sara Erlandsson - 17 augusti 2010 16:40

 GEOCHACHING


 


Nu ska jag & mamma ut på GEOCHACHING!   

... & min lillebror hampus.



Förklarar senare vad det är, skit kul!

Av Sara Erlandsson - 17 augusti 2010 16:02

Jag, Wille & David skulle ju kollat på The grudge men Stoffe & Lund följde med också så vi bestämde oss för att kolla på A-team istället.
Efter filmen åkte vi till Hällekis & rökte vattenpipa på Lunds baksida. Sen kom Becka, Emma, Robin, Thörn och Henke också.
Strax efter det skulle David & Wille åka hem till Wille så jag följde med =) Åkte hem vid 2 tiden.


***


Städade mitt rum lite igår också.. Eller jag vek mest kläder. Faan vad jag hatar att vika kläder! Usch...


 


Ska snart gå in & äta middag, sen ska jag fortsätta städa mitt rum tror jag. Efter det får jag se vad som händer! :-)

Av Sara Erlandsson - 16 augusti 2010 15:06

... MÅNDAG!


Hade ställt klockan på 11.45 idag men jag vaknade nu av att någon smsade.
Det är ingen idé att jag ens ställer klockan för jag går inte upp iallafall! Haha.

Nu ska jag gå upp och försöka få i mig något att äta =) Sen ska jag städa mitt rum.
Ikväll skulle David & Wille komma hit och kolla på The grudge, skulle egentligen sett den igår men dom sa till mig att vänta med att se den tills dom var med.


 


Är den verkligen så läskig som alla säger?
När jag såg den (vilket var mycket länge sen, så jag kommer inte ihåg den) fick jag uppfattningen om att den inte var läskig alls utan bara dålig...

Av Sara Erlandsson - 15 augusti 2010 22:21

Kom hem för en liten stund sen och tänkte att jag skulle skriva ett blogginlägg medan tabletten börjar verka.   


Festen igår var ganska lyckad, tror dom flesta hade roligt faktiskt.
Vet inte riktigt hur många vi var, men kanske 30-35 stycken.
Har inte så mycket att säga om det faktiskt förutom att allting var bra! :-)


Tog några bilder men de flesta blev suddiga...


  Var framme & målade på david lite när han hade somnat på soffan... Haha, han är inte så glad på mig nu :-D (säg till om jag ska ta bort bilderna)            


Några bilder från igår. Orkade inte lägga upp alla.



 


Nu ska jag gå in & popa popcorn och sen kolla på Sex and the city 2  

Av Sara Erlandsson - 14 augusti 2010 12:13

FEEEST!


  


TAGGATAGGATAGGA


...nej, jag är inte taggad alls :-(

Ovido - Quiz & Flashcards