Sara Lindahl Erlandsson

Alla inlägg under augusti 2010

Av Sara Erlandsson - 13 augusti 2010 22:33

I väntan på att värktabletten ska börja ta sig så jag kan äta, så skriver jag ett inlägg =)


Pappa har precis fixat min moped, äntligen säger jag bara! Innan var den helt fucked up alltså! Man kunde ikapp min moppe, om man nu ens kunde starta den..
Men nu går den iallafall som den ska.
Tim har formaterat om min dator nu också så nu funkar den också som den ska.


 


Det är så skönt att va hemma hos pappa ändå. Det är så avslappnande. Finns liksom ingenting att göra! Går mest runt och är rastlös och det är faktiskt skönt ibland. Sitter mest framför datorn och tvn, duschar och kollar på film...

Fast jag måste medge att jag längtar hem lite också, för det tycks alltid vara någonting kul jag missar när jag inte är hemma, ALLTID!


Men nu ska jag försöka få i mig någonting att äta och sen ska jag duscha. Hörs.

Av Sara Erlandsson - 13 augusti 2010 19:18

Opererade ju bort halsmandlarna i tisdags, allting gick hur bra som helst & smärtan var absolut inte värre än vad jag hade förväntat mig! Det jobbigaste nu är att jag inte kan äta någonting och jag är sjukt hungrig... Vill bara ha maaaat!

Äter yoghurt och nudlar & annan mjuk mat flera gånger om dagen men det hjälper inte mot hungern..

Tänk vad underbart det skulle vara att få ta en tugga av det här...

 

Av Sara Erlandsson - 13 augusti 2010 19:00

Vet att jag inte har skrivit på hur länge som helst, men jag har haft så jävla mycket att göra! Denna sommaren har vart helt sjuk.. har haft saker att göra precis hela tiden. Tror inte jag har haft tråkigt en enda gång! Underbart.

Men nu ska jag iallafall försöka sätta fart igen.

Har precis börjat jobba men har ledigt en vecka nu eftersom jag opererade bort halsmandlarna, så nu sitter jag här hemma hos pappa som ska fixa min moppe i veckan. Åker tillbaka till Hällekis imorgon kväll igen eftersom då är det fest :-)


Blir lite lättare att blogga nu också eftersom jag har fått tillbaka min bärbara dator, blir att jag uppdaterar mera då faktiskt.

Orkar inte skriva allting jag har gjort i sommar så jag lägger upp lite bilder som vanligt...


                                   


Denna sommaren är något jag kommer sakna...   

Ovido - Quiz & Flashcards