Sara Lindahl Erlandsson

Alla inlägg under oktober 2010

Av Sara Erlandsson - 18 oktober 2010 22:43

  

Sitter och skriver en sammanfattning av 26 sidor om smink som jag aldrig läst förut. Kul att lära sig mer, mer jobbigt att skriva? JA. 


Förlåt för att jag inte har bloggat så mycket på sistonde men jag har haft en del att göra & jag har inte kommit på hur man lägger upp bilder från mobilen än. Eller ja, jag har inte orkat. 

Börjar bli sjuk nu också. Fan.  

Av Sara Erlandsson - 16 oktober 2010 11:31

  

En bild på när jag sitter inne i en ute stuga med möbler i & fryser så in åt helvette...


Igår var det fest hemma hos Martin. Hoppas alla hade roligt. 

Nu sitter jag här med Emma i min säng med varsin dator, vet faktiskt inte vad som händer idag. Känner inte direkt för att göra något ansträngande.. Ska nog städa mitt rum lite. 


Aja. 

 

Av Sara Erlandsson - 12 oktober 2010 16:45

Sitter här nu med min nya MacBook. Måste erkänna att den är rätt så nice! 
Fattar dock inte så mycket än... Hur fan visar man skrivbordet?! Och hur ändrar man tysnitt & sånt, enklast?! Gash... 


Började ju skolan igår. Kändes lite jobbigt i början eftersom jag inte kände någon mer än Erika & Lela. Men idag gick det lite bättre   


Vi hade idrott idag. I tre veckor ska vi vara på gymmet & träna. 2 timmars idrottslektioner har vi.. fyfan



Nu ska jag äta & sen ska jag åka in till gårn i Hällekis. Pusshej


bilder kommer när jag fattat hur man lägger in dem från mobilen...


Av Sara Erlandsson - 10 oktober 2010 14:56

Orkar inte blooooooggaaa.......


Kommer med uppdatering imorgon.

HMM

Av Sara Erlandsson - 3 oktober 2010 14:11

Vaknade för en stund sen. Har verkligen ingenting att göra...
Vet inte vad jag ska göra idag faktiskt. Har inga planer alls. Fan vad tråkigt.

Har inte ens något att blogga om.... Hm :-/

Av Sara Erlandsson - 2 oktober 2010 23:07

Tjej/klass - festen var rätt galen igår. Jag hade skit kul faktiskt! :-)
Tråkigt att några blev sura i slutet bara men det löser sig väl.


               



Vid 24.00 gick jag och mötte Thörn, tyckte det blev lite för mycket på våran fest... Så vi åkte till Hällekis & gick till Lunds fest istället. Hade dött ut lite där men det drog snart igång igen :-)
Var en rätt lyckad kväll! Var bara en sak som jag kunde skippat men...


Bilder från Lunds fest.


       

           


Idag var jag på 110-års kalas för peter och cita. Var trevligt & fick väldigt go mat!

Tog bara en enda bild & den var på maten, haha! Fick både förrätt, varmrätt & efterrätt. Plus massa snacks & olika drinkar.


  Var mycket godare än vad det ser ut att vara!



Nu vettifan vad jag ska göra.. Är väldigt rastlös! På måndag får jag förresten veta om jag kommer in på stylist i Skövde. Hoppas hoppas hoppas men det är nästan 99 % säkert att jag gör det.


Nu orkar jag inte skriva mer. Pusshej.

Av Sara Erlandsson - 1 oktober 2010 16:54

Nu är det snart klassfest! Gutt.

Bara 20 tjejer. Blir väl som en avslutning för mig.
Så nu ska jag göra mig i ordning. Ska försöka ta massa bilder. Puuuuuuuuuuusss


  

Ovido - Quiz & Flashcards