Sara Lindahl Erlandsson

Alla inlägg under oktober 2010

Av Sara Erlandsson - 27 oktober 2010 18:03

Hej!

Igår hade jag en ganska bra dag. Hade sovmorgon i skolan eftersom vi inte hade någon idrottlärare. Gick till McD & käkade frukost och där satt Hanna & hennes kompis, pratade med dem ett tag :-). Sket i att vara med på idrotten. Jag, Erika & Lela sminkade oss istället. 
Sen fick vi veta att vi inte skulle ha några mer lektioner för dagen så jag, Erika & Lela gick till H&M och kollade på kläder. Gick sedan till BIKBOK och köpte ett par byxor. 


  

  


  


  

  


  


  



Sen tog vi tåget till Vara. Vi gick till Lagman där vi sa hej till några kompisar. Sen kom min bror dit & hans kompis och dom skulle till Lidköping så jag åkte med dem. 
Gick av vid DLG och pratade med några kompisar. Sen åkte jag, tobbe & viktor med Tobbes bror till Hällekis. 

Jag kom hem & lagade mat till familjen och efter det gick jag in till Hällekis för att min moppe inte funkar. JÄVLA SKIT MOPPE!!! JAG HATAR DEN. Moppen stannade på vägen till Hällekis så jag ställde den i någons trädgård och gick där ifrån :-)! HAHAH

Sen var jag på gårn' hela kvällen. Fick skjuts hem av Marre. 
När jag kom hem duschade jag, kollade på film & gick o la mig. 


Av Sara Erlandsson - 25 oktober 2010 20:12

Kom precis hem ifrån Hällekis. Var med Martin, Henke, Thörn & Robin en liten stund. 
Käkade precis.


***


Nu ska jag göra en liten ansiktsrengöring. Känner att mitt ansikte behöver det.


1. ta bort sminket.
2. ångbad.

3. porrensning.

4. ansiktsmjölk

5. peeling.

6. ansiktsmask.

7. ansiktsvatten. (2 olika. En som rensar & en som återfuktar) 

8. återfuktning. 

9. noppa ögonbrynen.


  

  

Av Sara Erlandsson - 25 oktober 2010 09:20

Rätt chill dag i skolan! Fick reda på att läraren skulle komma senare idag så vi fick jobba på egen hand. 
Så jag & Erika gick till mcD, som vanligt. Sen har vi suttit här sen dess :-)
Snart har vi datakunskap... segt som fan.
Efter det har vi lunch & sen prov. Efter provet får vi antagligen sluta, så slutar tidigare idag.


   Lela & Nikki


 Erika vill inte va med på kort :-(



Gööööött. 

Av Sara Erlandsson - 25 oktober 2010 08:05

Nu har jag gjort i ordning kategorin för festbilderna. Så om du har vart på samma fest som mig någon gång så kanske du kan hitta någon bild på dig själv där :-) Så slipper du leta. 

Av Sara Erlandsson - 24 oktober 2010 21:29

Dom här armbanden är så jävla coola! Vill ha massa såna. Har bara 2 st än så länge. En rosa saxofon och en blå tiara. 


  


  

Av Sara Erlandsson - 24 oktober 2010 18:47

Funderar på att göra en ny kategori. En kategori med bara bilder ifrån fester. Eftersom jag vet att jag har extra många läsare när det är någon som har haft fest, för alla vet att jag oftast har bilder ifrån festerna. 

Och det är många som vill se dessa. Lite jobbigt att leta igenom hela min blogg för att se en bild på sig själv ifrån en fest, kanske?  

Vad tycker ni? :-) 

Av Sara Erlandsson - 24 oktober 2010 17:36

Nu, äntligen, har jag kommit på hur man laddar in bilder ifrån mobilen till datorn. Det tog typ 2 timmar eftersom jag var tvungen att ladda ner massa skit & bilderna la sig på fel ställe o.s.v. 


Helgen & veckan har vart riktigt bra faktiskt. Det har gått så himla fort! Det kändes som att det var helg nyss liksom. Kanske beror det på att jag trivs ganska bra i skolan nu? 


Började ju, som alla redan vet, snöa i veckan. Så jag & tjejerna tog lite bilder tillsammans :-)


       

  

       


Idrotten i skolan:





I fredags festade jag. Först var vi hemma hos Emma på förfest, körde lite ölspel m.m Sen gick vi till Malin på själva festen, det var där jag tog alla bilder. Efter det gick vi till någon annan kille på efterfest & efter det åkte jag hem. Hade ganska roligt faktiskt! Lärde känna en hel del nya människor. Det som var lite synd bara var att det var några som skulle börja tjafsa o bråka. 
Polisen kom på besök också för den delen, haha! Lite roligt var det faktiskt... 


  

    

    

        

Igår vaknade jag vid 16.00 Var så sjuuukt trött! Fy. 
Så det var skönt att sova ut lite. Åkte till Hällekis efter maten.
Vi gjord hemmagjorda bomber & kollade på film. 

  

  



Alltså.. bomberna blev väldigt dåliga & tråkiga. Ingenting att skryta med precis. På andra bomben kom det jävligt mycket rök bara. 

När jag kom hem spelade jag spel med mamma, putte, momo, stefan & camilla. Riktigt skoj faktiskt! haha.


Hittade en snygg keps som jag bara var tvungen att ha på mig resten av kvällen.


 



Nu ska jag sätta fart & städa mitt rum. Sen ska jag duscha & plugga! Fyfan.
Blir nog en film som godnatt saga :-)
Pusshej! 

Av Sara Erlandsson - 21 oktober 2010 07:49

Kom precis till skolan nu. Fryser så in åt helvete. Brr.... Mår inte så bra heller. Hostar som fan. Trött som fan. Fan. 

Sitter & väntar på Erika. Och Lela, som för övrigt börjar i min klass idag! :-)

Gutt.


Sen tror jag att jag ska gå och lägga mig o dö lite. 

Hejdå :-) 


 

Ovido - Quiz & Flashcards