Sara Lindahl Erlandsson

Alla inlägg under november 2010

Av Sara Erlandsson - 16 november 2010 13:25


Tänkte köra igång en frågestund (min första faktiskt)
Fråga vad ni vill!   




men kom ihåg att dumma frågor får dumma svar... 



Frågestunden avslutas på Torsdag eller tidigare beroende på hur många frågor jag får.

Av Sara Erlandsson - 16 november 2010 12:40

Sitter och läser en bok på svenskan som alla måste läsa, sen ska vi blogga om den. 
Men det är inte så lätt att förstå något av den jävla boken!!!

Ett utdrag:

"Över ena hörapparaten en grön tuschpenna satt fast i krullhåret och fast jag hjälpte honom flera gånger förra våren nu han verkade inte ens känna igen" 


VA?! Vadå hörapparaten? Heter det inte öra?   och vadå, va? Vad hjälpte han honom med? ... Inget lilla menat, men hela boken är skrivet på "blatte språk". 

Hatar boken och vi måste läsa den.....

Hej & hå, bara 252 sidor kvar.   

Av Sara Erlandsson - 16 november 2010 12:03

Gick upp tidigt idag. Så trööött. Kl. 5 vaaarje dag. 
Hann inte göra mig iordning idag heller eftersom klockan 05.40 gick jag, Putte, Hampus & Liam upp till mamma med "kaffe på sängen" (haha, hon ville inte ha frukost) för idag är det hennes födelsedag.


GRATTIS MAMMA

 

I love you!    




Har precis lunch haft & nu har vi svenska, sista lektionen har vi estetisk verksamhet

Vet inte hur jag gör efter skolan, antingen åker jag till Lidköping & tar tåget till Hällekis senare, eller så åker jag med mamma hem här ifrån Skövde


Hörs senare, puss.

Av Sara Erlandsson - 16 november 2010 08:11

Satt aldrig vid datorn igår så det var därför det inte kom någon uppdatering. 


Var först i skolan. Hade engelska, datorkunskap & sen hantverk. Vi sminkade och gjorde hårinpackning på varandra. 


      

Sen åkte jag & Erika till Lidköping, vi gick till DLG. Efter det följde jag med henne till tandläkaren. Haha sötnos, hon låg och ryckte med benen hela tiden när något gjorde ont.   


   Ni får vrida på huvudet...



Jag tog tåget hem vid 5 tåget och gick hem till Wille. Var med Wille, Thörn & Edward :-) 

Haha, dom försökte lära mig att spela wow.. vet inte riktigt hur det gick.


När jag kom hem käkade jag & sen kollade jag på tv hela kvällen. Var ju först Bröda camping, CSI & sen Pensionärsjävlar


Av Sara Erlandsson - 15 november 2010 09:03
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sara Erlandsson - 14 november 2010 22:07

Kom nyss hem. Åkte till Hällekis iallafall. Det var rätt jobbigt, när det var snö halva vägen så det gick trögt som fan. 

Jag var med Thörn, David, Wille, Tobbe, Viktor och Lund. Stannade och prata med Christian & Olov vid konsum lite också innan vi drog vidare hem till Lund där dom spelade trummor. Sen gick vi hem till Viktor och gjorde ingenting, förutom att jävlas, så jag cyklade hem. 







Vad är det här?


  

Stenar...? 



                                           ***




    Nej, det är choklad! :-D

Av Sara Erlandsson - 14 november 2010 16:12

Har suttit här sen jag vaknade nu. Jag hatar söndagar. Vad fan ska jag göra? 

Orkar inte cykla till Hällekis :-(

Av Sara Erlandsson - 14 november 2010 15:12

  


  


  

Ovido - Quiz & Flashcards