Sara Lindahl Erlandsson

Alla inlägg under november 2010

Av Sara Erlandsson - 9 november 2010 21:32

  Lördag, Erika & Lela till vänster på bilden, söta!


  Fredag, Robin & jag.


     Lördag. Jag utan smink, innan.


    Lördag. Jag med smink, efter. 



Gjorde en sminkvideo också men den är liksom 1 timma & 5 minuter lång. Så jag måste bara ta mig ork till att speeda upp den, vilket jag inte vet hur man gör, så ska jag lägga upp den sen någon gång i framtiden. 

Av Sara Erlandsson - 9 november 2010 21:13

Kom hem för ett tag sen. Har precis käkat. 
Var i Hällekis med David & Thörn. Vi gick till gårn men det var stängt, antar att det beror på vädret? 
Hade inte räknat med att det skulle bli snö idag så jag hade på mig tunna leggins och converse, snacka om kallt! Så imorgon blir det till ordentliga kläder.


Vad tycker ni om att det snöar förresten? Jag tycker det är ganska mysigt, iallafall på kvällen & så länge det ligger på backen och inte i luften! Blir så irriterad när man får snö i ansiktet & blir pisseblöt. Men men, jag är svensk, så det är väl meningen att jag ska klaga?    


Mår förresten bättre idag än igår. Jag mår bättre när jag är ute och träffar folk faktiskt, för när jag är hemma en hel dag (som igår) så börjar jag analysera så mycket. Jag är en person som gärna tänker vääldigt mycket, både på bra & dåliga saker. Ni som inte vet det så är jag en människa som älskar att tänka positivt eftersom jag märker hur mycket det påverkar hur man mår. Man är vad man tänker. 

Jag älskar att skriva & har till och med en hemlig blogg som jag brukar skriva av mig på & där kommer det ofta in en del smarta tankar faktiskt, haha! 


Nej men iallafall.Jag har det lite stressigt just nu så jag antar att ångesten beror på det. Jag har såna perioder ibland. Speciellt vid den här tiden på året ( det är då det är som värst faktiskt ) men det brukar gå över till efter jul. Har så mycket att tänka på nu i slutet av terminen skolan, alla födelsedagar & allt innan jul oså. 


  

Fryser som bara den så nu ska jag in & duscha sen ska jag lägga mig i sängen & läsa en bok som mamma kom hem med till mig idag. Sara, heter den. Passande va? 


Sen ska jag sova & imorgon väcks jag av en (förhoppningsvis) sjungande mamma, som kommer in med presenter till mig. För imorgon är det min stora dag!   

Av Sara Erlandsson - 8 november 2010 22:21

Jag har sån jävla ångest! Fan vad jag hatar ångest. Tankarna bara strömmar in & ut ur huvudet. Varför blir jag sån här? Så illa är det ju inte. Jag har inte ens något att ha ångest över.. Det bara finns där. Får massa fula stressblåsor & andningsproblem utan anledning. Åwh    


bort bort bort..

Av Sara Erlandsson - 6 november 2010 15:39

...kul igår! var så jälva roligt att träffa alla gamla kompisar igår. Jag vet inte hur många jag kramade och sa hej till. Sjukt kul!! Jag bara längtar till fler såna tillfällen :-) 


Först åkte jag hem till Emma och gjorde mig i ordning snabbt som fan. Efter det åkte vi till Arentorp på förfest, inte jätte kul där eftersom många började bråka så vi ringde Emmas mamma och bad henne hämta oss tidigare. Vid 10 åkte jag, Emma, Nicky & Adam in till Vara. Jag & Emma gick på en annan förfest hemma hos Marcus. Stannade inte där särskillt länge utan vi gick vidare till Kronan vid 11 tiden. 
Hade skit kul inne på kronan faktiskt! Tack vare alla folk. =)


Efter kronan skulle jag & Lela på efterfest men Lela var tvungen att åka hem så jag gick dit med några andra, kanske inte kan kalla det efterfest precis... Satt mest och lekte med Skunks råttor   .  Stannade bara i en kvart osen kom pappa & hämta mig.  



Har tyvärr inga bilder... =( 


Snart ska jag duscha och lite så. Sen ska jag göra mig iordning och sen äre fest i Arentorp :-) 

P&K 

Av Sara Erlandsson - 5 november 2010 17:39

Hejhej! 
Har inte uppdaterat på 2 dagar nu.


IGÅR:
Igår cyklade jag in till Hällekis, åkte hem till Lund sen gick vi till fritidsgården. Vi satt och spelade frågespel nästan hela kvällen. Ganska kul ändå, synd att jag är så jävla oallmänbildad bara! Hah. 
Sen gick vi hem till Viktor och kollade på film, kollade inte färdigt på hela utan vi gick ut istället. Efter det cyklade jag hem till Isac där Martin & Björk var. Kollade på när dom spelade =) 
Vid 12 cyklade jag och Martin hem till mig, vi satt & pratade o lyssnade på musik till klockan 5 på natten. Sen cyklade han hem och efter det låg jag och kollade på film till klockan halv 7 på morgonen.

IDAG:
Vaknade vid 16.00 Gick upp & åt o packade. Snart kommer pappa och hämtar mig & min moppe. Ikväll ska jag på kronan! Ska bli roligt att träffa alla vänner igen :-) 

Imorgon blir det ännu mer fest i Arentorps hyrlokal. 


Kan tyvärr inte ta några bilder eftersom min kära mobil är på lagning.. :-( 
Men ska försöka laga min kamera. Den är lite hej å hå...


Puss
 

Av Sara Erlandsson - 3 november 2010 15:00

Igår var det en riktig hemmakväll kan man säga.
Det regnade ute, blåste & var kallt. Jag städade mitt rum, hade allmänt super tråkigt hela dagen & bara väntade på att tiden skulle gå.


Så åkte jag till Götene och köpte mat på gatuköket och massa snacks.

 

Fattar ni hur mycket jag har ätit eller?


2 chips påsar, 1 dip & 2 juice paket. 


Fast det är i och för sig inte slut än. 

Kollade på shutter island igår också. Den var ganska bra, men jag gillar inte att man måste lista ut slutet själv.. Hm. Vad tror ni? Var han mentalsjuk eller inte?


Nu ska jag kolla klart på den värdelösa filmen jag började kolla på. Lite senare kommer Martin hit så ska vi cykla in till Hällekis. 


P&K   

Av Sara Erlandsson - 1 november 2010 14:14

Helgen har vart skit bra! Orkar inte gå in på några större detaljer mer än att jag har haft en skit bra helg :-)


Idag vaknade jag vid 12. Gick upp, åt frukost & kollade på top model 8. Sen dess har jag suttit här & trökat. Har absolut ingenting att göra, jag vill bara att det ska hända någonting! Blööööh, jag döööör.... 


Nu ska jag städa mitt rum. Eller nej förresten, jag ångra mig...  

Ovido - Quiz & Flashcards