Sara Lindahl Erlandsson

Alla inlägg under november 2010

Av Sara Erlandsson - 14 november 2010 14:49

Nu har jag äntligen fixat alla bilder på kläderna & det. 


  

Stickade tights med hål i, trodde att dom såg annorlunda ut när de låg i förpackningen men dessa var snygga de med.. 


  

Ljusa & låga jeans. Skit snygga på.


  

Skor med kilklack.


  

Svart tröja med rosett på.


  

Svart baslinne, köpte ett vitt också (ej på bild)


  

Grått linne med hängande kedjor på.


  

Vit bas t-shirt, köpte ett svart också (ej på bild)


  

Grå stickad, tjocktröja?


  

Svarta jeansleggins med läder på knäna.


  

Svart väska


  

Svart halsduk.


  

Dubbel halsband.


  

Söta örhängen. 


  

Fjäder örhängen. 


  

  

Halsband med klocka på.


   Gulligt armband

  

Vanliga svarta leggins.


 

Glittrigt hårband.   

   

Av Sara Erlandsson - 14 november 2010 14:40

  

Hampus i bilen på väg hem från badhuset.


  

Liam på väg hem ifrån badhuset. 


 

Marre, David, Wille & Stoffe, vi väntar på Josse & Martin på tågstationen.


  

Stoffe


   Marre & Josse

   



Av Sara Erlandsson - 14 november 2010 14:31

Här kommer bilderna upp ifrån när jag,Thörn & David rökte vattenpipa. 


  

  

David är ju så jäävla snygg alltså..   


  

  

snyyyyyyggt


  



Av Sara Erlandsson - 14 november 2010 13:55

Vaknade nyss. 
Igår åkte jag till Hällekis på kvällen. Marre och Josse skulle komma till Hällekis, det var länge sen jag träffade dem :-) iallafall Josse så det var kul o va med dem igen. Vi gick upp till Wille och kollade på film. Sen gjorde vi inte så mycket mer. Vi åkte hem vid halv ett och när jag kom hem så gjorde jag inte ett skit. Gick och la mig nästan med en gång.  


Idag får jag se lite vad som händer. 

Av Sara Erlandsson - 13 november 2010 15:20

Jag vet att jag aldrig la upp bilderna och det igår som jag sa att jag skulle göra. Men David och Thörn stannade här till typ 11 och halvtimman innan de åkte hade jag sån sjuk huvudvärk. Jävlar säger jag bara. Allting bara gjorde skit ont! Huvudet pulserade och kändes som det skulle sprängas, ljud och ljus gjorde sjukt ont & jag mådde illa. 

Fick tre olika tabletter av mamma, bland annat migrän tablett. 
Men i morses när jag vaknade hade jag fortfarande ont i huvdet, det typ ömmade.

Sjukt!


Gick upp klockan 10 idag. Mamma, putte, Hampus och Liam skulle åka till badhuset i Skara och jag ville åka med. Jag motions simmade typ i 15-20 minuter sen satt jag i ångbastun, bastun och bubbelpoolen resten av tiden. Åkte så klart lite rutchkana också   


Nu ska jag snart äta, sen ska jag försöka skaffa ork till att gör det jag skulle gjort igår. Vi får se :-)

Av Sara Erlandsson - 12 november 2010 16:43

Hejhej! 
Igår när jag kom till skolan fick jag veta att våran stylist lärare hade slutat (blitt sparkad?). Vi vet inte varför eftersom rektorn inte får säga det, men det går rykten om att hon har kallat någon elev för luder flera gånger, vet dock inte om det är sant. Läraren själv säger att det är för att hon har ätit godis, druckit kaffe och pratat i telefon på lektionstid. Hon säger också att många elever känner sig otrygg, rädd och orolig hos henne. Så hon var tvungen att sluta, det gick på bara några minuter, för precis innan hade hon pratat om planeringen för kursen och vart jätte glad. 
Så nu ska vi få våran svenska lärare i stylist ämnet. Får se hur det kommer gå.  

Nog om det.


Därför hade vi endast en lektion idag, matte. Efter det gick jag och Erika ut på stan, eftersom vi missade bussen. Vi gick till Gina Tricot där jag utnyttjade mitt presentkort (lägger upp bilder på vad jag köpte lite senare). 

Sen gick vi och åt på McD. Tog bussen till Lidköping och där gick jag också till Gina och köpte ännu fler prylar. 

Sen gick jag till DLG och träffade lite folk. Tog bussen till Götene för att hämta ut min mobil, som äntligen har kommit!!! (nuuu blir det mer bilder i bloggen :-))
Sen åkte jag till Hällekis och hämtade min lillebror på dagis.


Ikväll kommer David & Thörn hit antagligen, vi ska röka vattenpipa. Alla andra ska till parketten (ett maskeraddisko i lidköping) men inte vi :-)


Ska ta kort på alla mina kläder och lite så och sen blogga ännu mer! Puss 

Av Sara Erlandsson - 10 november 2010 20:14

Imorses kom mamma och väckte mig kl. 04.40 Hon kom insjungandes med presenter i famnen. Gulligt, tack mamma! =)


Har haft en bra födelsedag, förutom att jag har haft så ont i huvudet. Fick åka hem från skolan. Började få migrän kände jag så jag var tvungen att åka hem. Jag & mamma gick och handlade & när jag kom hem gick jag & la mig o sooov lite. 


Käkade tacos till middag och efter det kollade jag på pensionärsjävlar, hahah fan vilket roligt program! 

Sen kom momo & Börje på besök för att gratta mig. 


              

För er som inte vet så älskar jag magiska prylar & massa annat krimskrams som andra människor förmodligen inte förstår sig på. Förutom min mamma. Jag tycker det är jätte kul med häxor, förbannelser, spådommar, kryddor & örter, symboler, eld, vatten och aa.. you name it! 


Så det jag fick utav mamma & putte i födelsedagspresent var


Pendel - 

man håller den i handen, så som jag gör på bilden, ställer en fråga oså svarar pendeln genom att snurra åt olika håll.

Rökelse + behållare -  

man tänder en liten sticka som ryker så luktar det gott i hela rummet. 

Bekymmersdockor -

Sjukt söta dockor som inte är större än 1 cm. Man viskar ett bekymmer till var sin docka innan man går och lägger sig, lägger dem under kudden och sen när man vaknar så är sina bekymmer borta. 

Skrattande Buddha -

en liten staty. Han har en tjock mage som man ska klappa flera gånger om dagen så ska man få pengar, eller bli lycklig. =) 

Zen tarot -

 En tarot kortlek med tillhörande bok. Har redan en men denna är till för nybörjare och denna lek gör att man lär sig att spå i tarot på riktigt, så man blir duktig på det. 


Av momo & Börje fick jag ett presentkort på Gina Tricot på 300 :- & tomtegodisar. 


   Momo & Börje


TACKAR OCKSÅ FÖR ALLA DE 200 GRATULATIONER JAG FÅTT PÅ FACEBOOK IDAG! :-) Tack så jätte mycket. 



Av Sara Erlandsson - 10 november 2010 17:16

Har haft en bra dag! :-) 
Mer uppdatering och bilder på vad jag har fått kommer senare ikväll.


Ovido - Quiz & Flashcards