Sara Lindahl Erlandsson

Alla inlägg under april 2012

Av Sara Erlandsson - 16 april 2012 19:58

Var på praktiken idag. Hade tur att det var en annan praktikant där, Emma heter hon, så vi fick sminka och fota varandra. Kul! Jag fick även färga utväxten på en tjejs hår när Petra åkte till Skövde. Lite nervöst men det blev faktiskt bra =)

Bilderna är alltså tagna på Modellsalongen i Axvall hos Petra Bontegard.  

           
      

Av Sara Erlandsson - 16 april 2012 11:00



VÄLKOMNA TILL MODELLSALONGEN FÖR GRATIS STYLING AV MIG!
Kan även toppa/klippa tjejer.


Hör av er på telefon eller facebook vid intresse. 


 


 


   
 
Vi använder oss av märket Peggy Sages här på modellsalongen: 


   

        

Av Sara Erlandsson - 14 april 2012 18:57

Sådär. Har precis piercat mouche. Så nu har jag labret, mouche och i tungan. Snyggt! :-) 

VAD TYCKER NI? FÖR MYCKET? SNYGGT? 









       

 

Av Sara Erlandsson - 14 april 2012 17:04



Var på kalas hos momo igår efter skolan. Övningskörde hem och kom hem vid 21 ungefär. Kände att det inte var någon idé att hitta på något med någon då så jag klippte mig och färgade håret. 


Försökte mig på att göra en svartröd ombre. Syns typ ingenting, bara i solen lite grann, men jag blev ganska nöjd ändå. Mörkt hår är nog min grej iallafall. 


'


     


Nu ska jag iväg och pierca mig. Ni får se sen vad det blev.

Av Sara Erlandsson - 14 april 2012 17:02


       

Av Sara Erlandsson - 14 april 2012 16:23

Åkte till Martin i torsdags. När jag kom ner i Hällekis var det as konstigt väder... Typ tjock dimma och jätte molnigt medans det var solsken och blå himmel typ 1 km ifrån. 







 Konstigt...     

Jag och Martin gjorde inte så mkt. Kolla BB, drack kaffe och tjöta mest. Mattias kom förbi en stund på kvällen också.

               




Av Sara Erlandsson - 12 april 2012 23:14


 
itsmeyourdani.se
Dani - Älskar denna tjejens blogg. Hon är sig själv och är väldigt smart. Hon har väldigt intressanta åsikter och verkar ha ett spännande liv. Lite för dålig uppdatering ibland men när hon väl uppdaterar är det för det mesta intressant. 
 
   

storstarksnygg.blogg.se
Michelle - Gillar hennes stil. Hon skriver oftast om vad hon gör på dagarna och lägger även upp en del tips och bra musik. Vet inte varför jag gillar denna bloggen egentligen, den faller mig i smaken bara och jag läser alltid när hon uppdaterar. 
 
   

classe-kinzakenza.blogspot.com/
Classe - Han skriver om porr, politik, big brother, kändisskvaller, eskort och aa.. allt. Älskar hans blogg. Det enda tråkiga är att han låser den ett par dagar i veckan.
 
   

http://amoonlightsonata.blogg.se/
Elin - Tycker hon skriver väldigt bra och är "sig själv" på något sätt. Känner att jag relaterar till mycket av det hon skriver. Dock lite för dålig uppdatering.
 
   

http://amandahoffmans.blogg.se/
Amanda - Skriver om ridning, skola, fester och ja det hon känner för helt enkelt. Mest för att skriva av sig tror jag. Gillar hennes quotes hon lägger upp. Hon är trots allt en utav mina bästa vänner och vi bor så långt bort så det är ett bra sätt att hålla sig uppdaterad.



 

http://www.nattstad.se/mihaela

Lela - Läser hennes blogg varje dag och jag vet inte varför jag gillar hennes blogg heller egentligen. Den är bara så bra! Hon har för det mesta skrivit/uppdaterat om något jag tycker är intressant och lägger upp mycket bilder. Tycker oftast att hon är rätt rolig i sina inlägg också, typ när hon skriver om "inte-sin-dag" och vardagliga tjejproblem. Kan ju inte säga annat än att man känner igen sig! =)


 
   

http://filippalund.blogspot.se/

Filippa - Har följt henne i flera år (under den tiden hon bloggat). Hon har sjukt snygg stil och jag gillar hennes personlighet. Dock uppdaterar hon allt för sällan! 



 

http://thinoholic.devote.se/
Thinoholic - Uppdaterar inte alls ofta. Hon har en väldigt intressant och bra blogg. Lägger upp fina bilder och bra tips! Läser alltid när hon väl uppdaterar.


Detta är alltså bloggar jag läser varje dag och som är mina favoriter. Tog bara med några stycken dock, följer upp mot 30-40 bloggar annars. Har lånat bilderna ifrån deras bloggar eller facebook. Är det någon som inte tycker om det och vill att jag ska ta bort länk och bild så är det bara att kommentera!   

Ovido - Quiz & Flashcards