Sara Lindahl Erlandsson

Alla inlägg under april 2012

Av Sara Erlandsson - 12 april 2012 14:48

 


 


 






     










haha! Stackare....    

Av Sara Erlandsson - 11 april 2012 21:32

Gud vad skönt det var att äntligen ta tag i de saker jag behövde göra. Har städat mitt rum, som verkligen verkligen behövdes och som jag skjutit upp i flera veckor, och efter det cyklade jag till Hällekis och sprang/gick 4 varv i spåret med Olov. Det blev alltså 1 mil. Så jäkla skönt. Det jobbiga var att cykla hem sen på en lerig grusväg, var ungefär som att bromsa hela vägen eftersom det var så lerigt....


Nu ska jag duscha och byta om till goa mjukiskläder. Sen ska jag lägga mig i min underbara säng och kolla på Desperate Housewifes, mysigt. Nu saknas det bara någon go kompis som skulle titta med mig =) 




 

Av Sara Erlandsson - 11 april 2012 16:23

Kom precis hem ifrån skolan. Ska koppla in extrabatterierna nu & städa mitt jävla rum för en gångsskull... 

Efter det ska jag käka och sen cykla till Hällekis (5 km) och springa 3-4 varv i spåret (2,5 km/varv) i det underbara vädret..... Får bli sån träning istället nu när gymkortet gått ut. 

       

Av Sara Erlandsson - 11 april 2012 08:51

 

hahaha, vafan... Sätter mig vid datorn och ser detta. Någon har gjort en spellista som heter "gött" och lagt in massa "låtar" på tjejer som får orgasm. Haha, herregud.. Undrar vem det är? Kul ju   

Det roliga är att listan lades till för 25 min sen och jag har suttit vid datorn hela tiden så det måste ju vara någon som har min inloggning eller så har jag glömt logga ut på någons dator.  

Någon som har en bekännelse att komma med?  

Av Sara Erlandsson - 11 april 2012 00:17


A DAY TO REMEMBER

 
 

ESCAPE THE FATE

 


VOLBEAT
   


ADEPT

 



BRING ME THE HORIZON

   



SYSTEM OF A DOWN
   



A SKYLIT DRIVE
   



haha fan vad emo'07 jag är...

Av Sara Erlandsson - 9 april 2012 23:12

Är sjukt trött idag. Har vart dåligt med både mat och sömn hela helgen + alkohol på det. Idag gick jag upp vid 12 tiden typ. Var barnvakt en stund och gick och la mig och sov efter det igen. Sov från 14-15 typ sen käkade jag och sen gick jag och la mig och sov igen från 15.30-17.00 Gick upp efter det och åkte till Hällekis och gick/sprang ett varv i elljusspåret. 

Har suttit vid datorn och inte gjort ett skit sedan dess. Läst igenom alla bloggar jag följer och kikat lite andra sidor som jag har missat under veckan. Nu ska jag borsta tänderna och sen lägga mig i sängen och kolla på Desperate Housewifes. Har verkligen ångest för skolan imorgon och längtar inte tillbaka överhuvudtaget. Ibland ger verkligen skolan mig en ångest jag inte kan beskriva... Fyfan. 



Typ såhär känner jag mig idag...    

Av Sara Erlandsson - 9 april 2012 22:31




Glass och sol i Hällekis med grabbarna 
Gl        


Film och BB      

Longboard i Hällekis med Thörn, David, Lund, Viktor, Tobbe, Liam, Olov, Martin m.m
 

Min frukost några dagar denna veckan
   

Cykeltur med Olov till Hällekis. Fint väder...
 

Färgade håret rött, blev dock inte så bra. Men det är iallafall bättre än min gröna utväxt...
 

En sväng i Falköping
   

Käk
 

Pizza med Lund, David och Bly
     

Chill med Willhelm och Thörn
   


Fina katt
 

Lite nyttig frukost
 

Tripp till Götene och sen film med Tobbe, Malin, Olov, Liam och Larsson.
       

Hahah, var bara tvungen att ta kort på mitt fina sällskap när jag satt på toa...
       

Aa... Och sen har jag gjort massa andra saker som inte ens är med på bild. Som typ film, film och lite mer film. Och flera gånger då jag bara har glömt att ta kort.  

Av Sara Erlandsson - 9 april 2012 22:23

Igår var det fest hos Sandra. Trevligt trevligt! Var lite trött sedan gårdagen men det var roligt ändå. Vi festade från 19.00-02.30 typ och sedan åkte jag, Thörn och Jakob hem till mig och käka toast och sen sov.

Det är alltid folk som klagar på att det aldrig är några bilder på mig på bloggen så här får ni typ 1000 bilder på mig sedan igår... Ser ju dock likadan ut på alla. Haha.



   

                     

 


             

Ovido - Quiz & Flashcards