Sara Lindahl Erlandsson

Alla inlägg under augusti 2011

Av Sara Erlandsson - 15 augusti 2011 22:53



ANOTHER MUSICTIP.    

Av Sara Erlandsson - 15 augusti 2011 18:15

 


I wanna star to letting you know this,
because of you my life has a purpose.
You helped me be who I am today.
I see myself in every word you say.


Sometimes it feels like nobody gets me, 
trapped in a world where everybody hates me.
There's so much that I'm going throught,
I wouldn't be here if it wasn't for you.


Sometimes I feel like you've know me forever.
You always know how to make me feel better.
Because of you my dad and me,
are so much closer than we used to be.
 

Av Sara Erlandsson - 10 augusti 2011 14:30

Jaha.... Då ser det ut som att jag kommer behöva cykla i spöregn och motvind till jobbet idag igen då. Haha, underbart!  

Dock regnade & blåste det ju inte igår.... 


fml. 



Haha, jo men eller hur... Det är fan inte bra för mitt psyke iallafall.

NU: 
  Frukost & Jersey Shore. 
SEN: Off to work.

Av Sara Erlandsson - 9 augusti 2011 22:22

 

Bestämde mig för att göra en babe som gillar Zelda. Så det gjorde jag.  

Av Sara Erlandsson - 9 augusti 2011 18:40

          

Haha illa... 


Av Sara Erlandsson - 9 augusti 2011 16:47

Kom precis från jobbet. Har typ bytt om och sen börjde jag skissa på en ny teckning. 


"Spegel, spegel på väggen där"   

   

Av Sara Erlandsson - 8 augusti 2011 23:03

Hade tråkigt & såg en tjej som hade gjort en as snygg teckning så jag bestämde mig för att måla av den. 


Sjukt svårt faktiskt! Jag har aldrig ritat någonting förutom streckgubbar förut typ.
 

Är ju lite småfel bl.a är hon skelögd, pistolen är för stor & läpparna blev helt fail.
Men det är ju som sagt första gången jag faktiktisk försöker göra en "snygg" teckning. 

VAD TYCKER NI?


       

Man ser inte så bra eftersom ljuset är dåligt. 

Ovido - Quiz & Flashcards