Sara Lindahl Erlandsson

Alla inlägg under augusti 2011

Av Sara Erlandsson - 7 augusti 2011 15:19

 


It's too late to regret it, 
but you're the one who said it, 
we're better off being apart.
I hate to be a downer, but don't bother come around here
becuase I won't have a change of heart. 


That's it, thats all, had fun, we had a ball.
It was good while it lasted, but now I'm past it. 
It was short it was sweet, sure you swept me off my feet.
I'll miss you now and then but would I do it all again? 
Nah! 


Well I hope you learned a lesson,
because you'll never be a messin'
with my head again the way that you did. 
It was never gonna work, 
you were too much of a gerk.




I'm finally fed up with it. 









Av Sara Erlandsson - 7 augusti 2011 13:44

  


Vaknade precis & nu sitter jag här & gosar med kaninen. Så hiiiimla gosig! 

Sen ska jag äta frukost, städa mitt rum, duscha & sen är det personalfest. 

Av Sara Erlandsson - 5 augusti 2011 19:18


Den här har alltid varit min favorit låt   


Av Sara Erlandsson - 4 augusti 2011 12:52

Åker till Skövde & köper en longboard nu. Ses, hejs. 

 
 

Av Sara Erlandsson - 4 augusti 2011 12:02

SÅ nu har jag bloggat klart. Äntligen. Nu ska jag ta och städa här inne lite efter igår, sen ska jag sola, äta & sen börjar jag jobba.  


Här är förresten min blogghörna. Haha lol! 
   

Av Sara Erlandsson - 4 augusti 2011 11:55

Igår var det fest hos Sandra Dahlström. Vi hade bestämt oss för att cykla in till Götene från Hällekis vilket är 1,5 mil. 

Innan vi började cykla hade vi lite förfest hemma hos mig.  
Det var jag, Jakob, Björk, Stoffe, David, Wille, Lund, Robin.

                                 On our way...

Jaha. Sen kom vi till Götene. Helt slut! Kommer in på festen och var tvugna att lämna 45 minuter senare... Festen var slut. Det var lite tråkigt, men det är sånt som händer. Bara att cykla hem igen på vinglande ben!   

Av Sara Erlandsson - 4 augusti 2011 11:51

Utöver allt det jag har skrivit nu så har jag jobbat nästan varje dag & badat varje kväll. Har även haft kalas hemma för Liam, badat i våran pool, solat & bara umgåtts med kompisar. Så här är lite random bilder bara. 

   

HAHAH KOLLA THÖRN
       

Av Sara Erlandsson - 4 augusti 2011 11:49

           


 Haha på kvällen drog alla ner till Hällekis, hamnen, för att bada. Men jag och Thörn tappa bort oss någonstans på vägen och hamnade under en björk tillsammans med Henke, Katja & Henkes föräldrar. Där satt vi & drack vin och rökte cigarill tills jag skulle åka hem. 

Ovido - Quiz & Flashcards