Sara Lindahl Erlandsson

Alla inlägg under augusti 2011

Av Sara Erlandsson - 29 augusti 2011 21:14

Har ju som sagt jobbad heeela sommaren verkligen. Jag fick ledigt 1 vecka innan skolan började. Då åkte jag till Vara & spenderade lite tid med några kompisar där. 


Det var filmkvällar, åkte på spelning med September som vi missade, cykla en jävla massa, skratta en jävla massa. Jag kommer knappt ihåg vad vi har gjort mer. 


       En kväll, jag & Lela cyklade till Vara & träffa dessa folk. Sen cyklade vi hem igen. 

     Cp. 


     



HAHA ÅH GUD! Har inte skrattat så mycket på väääldigt länge. Går bredvid Lela när hon cyklar.. Plötsligt hör jag bara en duns, då vänder jag mig om och ser hur Lela har flygit över diket, väskan ligger upp&ner i bäcken & cykeln ligger nästan i diket. Sen ser jag bara hur Lela flyger upp och skriker "MIN MOBIIIIL!!" HAHA. Då har ALLA hennes saker åkt ner i bäcken så på bilderna står hon & letar efter alla saker. Omg...

   


Påväg mot Lidköping.
           Sen hemma hos Lela på natten.

Av Sara Erlandsson - 29 augusti 2011 21:08

Och sen bilderna som alla väntat på... Stoffes fest! 

                                                                           

Av Sara Erlandsson - 29 augusti 2011 20:54



Ja & sen bjöd jag mamma på mat någon dag!  
Så himla gott.   

Av Sara Erlandsson - 29 augusti 2011 20:34

Kommer ni ihåg personalfesten jag skrev om för ett bra tag sedan? Här kommer bilder & så på det. 


Vi käkade mat, blandade några drinkar, spelade yatzy & hade det trevligt. 

                                 

Kunde dock inte lägga upp alla bilder.

Av Sara Erlandsson - 29 augusti 2011 18:09

Ska bara ta en powernap på några timmar. Sen, då jävlar!

Av Sara Erlandsson - 29 augusti 2011 10:24

Halloj!
Nu är jag tillbaka i bloggandet igen. Fick min nya mac idag, hatar den nya programuppdateringen..... 

Men iallafall så börjar jag blogga idag. Har dock inte några bilder på datorn än, så jag gör första inlägget ikväll. 

Av Sara Erlandsson - 17 augusti 2011 15:26

 

Jag älskade när du gjorde sådär. Du fick mig att rysa i hela kroppen.
Du låg bakom mig. Vi somnade så. Jag vaknade mitt i natten. Jag kunde se hur rummet skuggades av fönstret från ljuset av stjärnorna.
 Kylan från det öppna fönstret smekte min bara överkropp. Jag var inte helt vaken.Bara lite, ni vet när man bara vaknar en kort sekund och somnar om lika fort igen. På den sekunden upptäckte jag att du hade flyttat dig en bit ifrån mig.
Konstigt nog vaknade vi alltid samtidigt, på den där korta sekunden.
Det var som att våra kroppar var sammankopplade. För precis när den kyliga vinden snuddade vid min hud och jag rös till av kyla flyttade du dig närmare mig. Du kramade om mig extra hårt och andades mig mjukt och försiktigt i nacken.
 >>Din fuktiga andedräkt strök mina tunna nackhår.<<
En våg av välbehag strömmade genom min kropp. Jag somnade om på den där sekunden igen, och denna gången med ett lugn inom mig. Jag älskade när du gjorde så. Du fick mig rysa i hela kroppen. 


När jag vaknade på morgonen var du borta. Inte bokstavligt talat. Du låg fortfarande bredvid mig. Jag vaknade inte som jag somnade. Lugnet var utbytt mot tvivel. Tvivel om sekunden i natten som passerat.


>>Tvivel på om det var en dröm, eller om det var verklighet.<<




Av Sara Erlandsson - 17 augusti 2011 12:00

Kommer ha bloggpause åtminstonde i en vecka till, alltså inga nya bilder m.m för imorgon ska jag till Plusgymnasiet och lämna tillbaka min dator.   

Sadface. 

Så ni får update nästa gång när jag börjat på DLG igen. Får ju en dator där med så...


Tills dess, puss.  


Ovido - Quiz & Flashcards