Sara Lindahl Erlandsson

Alla inlägg under augusti 2011

Av Sara Erlandsson - 4 augusti 2011 11:45

Sen tog vi en roadtrip till Lidköping och käka på Donken. Jag, Jakob, Björk, Stoffe & Robin. 


Hemskt fina bilder..
     
Glömde förresten skriva med detta i något inlägg, Björk & Robin har provat på att gå på vattnet. Har även en video på det men jag vet inte om jag orkar lägga upp det.
   

Av Sara Erlandsson - 4 augusti 2011 11:42

Vi har även vart ute med båten med Björk. Det var han, jag, Stoffe, Sandra & Robin. Vi åkte till campingen, badade lite, sen åkte jag ring för första gången på typ meterstora vågor.. Haha, nej så farligt var det inte men. Men jag fick världens blåmärke på benet efter att ha flygit av. 

       Robin känner sig pimp mellan mig & sandra...
 

Av Sara Erlandsson - 4 augusti 2011 11:39

Sen har vi vart vid Björkölasand & badat och grillat. Tog med oss engångsgrill, kött, korv med bröd m.m och grillade i solnedgången. 
Drog dit på eftermiddagen och stannade till solen hade gått ner. Mysigt!  


                 

 

Av Sara Erlandsson - 4 augusti 2011 11:35

Dagen efter festen hos Lund åkte vi & badade i campingen. Alla badade utom jag för jag glömde ta med mig badkläder.. 


Efter att vi hade badat åkte vi till Götene och käkade pizza. Jag åt skagen toast, hur gott som helst! Mums. 

                       


Av Sara Erlandsson - 4 augusti 2011 11:33

Nu ska här bloggas! Jag har 87 bilder tror jag som jag kommer lägga upp :-) 

Av Sara Erlandsson - 1 augusti 2011 00:33



Kan bara inte sluta lyssna. Så UNDERBAR musik. 


Någon som har liknande låtar att tipsa om?


Nu ska jag dricka té, tända en rökelse och vika kläder.

Ovido - Quiz & Flashcards