Sara Lindahl Erlandsson

Alla inlägg under januari 2012

Av Sara Erlandsson - 2 januari 2012 16:33

Mitt nyår blev verkligen helt fiasko. Det började med att jag och Paulina fick stressa som fan för att hinna med bussen, eftersom skjutsen inte blev som planerat. Vi fick inte komma in på festen förrän typ 20.30 heller och det var ju inte så kul kanske. Förfesten var väl ingen höjdare direkt och som jag hade förväntat mig blev det tjafs... Sen dessutom var det någon random kille som lyfte upp mig så vi ramlade rakt ner i ett bord, bordet och mitt knä gick typ sönder. Efter det skyndade jag mig till torget och det slutade med att jag hade tappat bort alla vänner och stog o lipa in det nya året. Efter det gick jag och Michael hem till honom och käkade och sen sov vi..


Inte den bästa kvällen i mitt liv kan jag ju iallafall intyga. Ungefär lika skit som hela 2011 har vart för mig. 

Men hoppas iallafall att 2012 kommer med bra överasskningar och inte dåliga.  


                                 

Ovido - Quiz & Flashcards