Sara Lindahl Erlandsson

Alla inlägg under januari 2012

Av Sara Erlandsson - 10 januari 2012 22:39

Har precis kollat på Hinsehäxan som gick på tv. Ganska intressant faktiskt och visar hur lätt det egentligen är att hamna i skiten. Ska tvätta av mig sminket nu och försöka plugga lite innan jag somnar... 


 
Söt putte är i bakgrunden!


 
 
Rökning dödar. Yes. 

Av Sara Erlandsson - 10 januari 2012 09:43

 

Sitter i skolan just nu och har precis fått manikyr av Leah. Nu äre paulinas tur och jag sitter bredvid och skrattar åt hur dom pratar... Skulle va så jävla kul & spela in alltså. Hahaha.

Sen; lunch, engelska, historia och hem & sova.   

Av Sara Erlandsson - 9 januari 2012 21:07

I torsdags var Martin här ett par timmar på kvällen. 


     


I fredags åkte jag som sagt till mormor på middag/catering. Sjukt mycket mat och gott var det också! 


 
 



Efter att vi hade vart där, åkte jag och Michael hem till mig och gjorde oss iordning lite innan vi gick hem till Björk som hade fest. Var kul att träffa alla igen och hade trevligt. Dock var hemresan och resten av natten inte speciellt rolig, ska inte gå in på detaljer. Fick tyvärr bara med mig 1 bild ifrån festen.. Har blivit dålig på att ta kort.


 


Dagen efter satt jag i stortsett vid köksbordet hela dagen i väntan på att må bättre. Vid 17 tiden kunde jag gå därifrån och duscha. Sen åkte jag och Michael hem till honom, käka varma mackor och kollade på Gladiatorerna bl.a. 


 


Igår var det en riktigt slapp dag. Vi gjorde typ ingenting. Jag lagade mat till oss medan michael var och träna. Sen kolla vi på film och sov typ. 


Kom hem idag vid 16, käkade och sen efter det har jag vart ute och rensat i mitt rum fram till nu. Har rensat bort nästan allt onödigt och kommit fram till hur mycket skit jag har egentligen...
Typ 10000000 skolböcker, 4594589 lösa papper överallt och barnsliga saker jag sparat sen jag var liten av någon anledning. Nu har jag iallafall rensat bort en del (har dock mycket kvar eftersom jag är så kass på att slänga saker..)  och har helt plötsligt mycket mer plats i mitt rum. 
Har även kommit underfund med att jag verkligen är grym på att spara på gamla block. I min hylla står det numer 15 st tomma block.  


   

 
Innan



 Efter



Slängde också mina sjukligt många kvitton som jag sparat genom åren... Hade egentligen tänkt att spara dem för att veta hur mycket jag handlat för men jag tror faktiskt inte jag vill veta. Söt tatuering jag har va? haha...     



Nu ska jag gå in och lägga i en kur med ricinolja i håret igen... Blä. Sen ska jag dricka o'boy, måla naglarna och duscha. Sen: kolla på 112 -liv och död (jag vet.. sjukt löjligt att jag faktiskt laddat ner det för att kolla på) och sova. 


Goodnight n' sleep well, dear readers.  

Av Sara Erlandsson - 5 januari 2012 16:35

                           Pleeeeease? =)


likeme.likeme.likeme.likeme.likeme.likeme.likeme

Av Sara Erlandsson - 5 januari 2012 16:00

Och fick mig ett gott skratt. 

Trafikkällor innebär hur folk har kommit in på min blogg. De flesta kommer från facebook men ganska många har sökt på något på google och sedan kommit in på min blogg. Här är några sökord som har lett till min blogg:

Litar inte på någon

Onanerade med grillkorv

Normala bröst (8 sökningar typ)

Sara och Tim (tim är min bror..? :-S) 
Kan man påskynda hårväxten med ricinolja
Ricinolja (typ 700 sökningar)
Pro ana tips kallt vatten

Stressblåsor

Årets sommarplåga

Små prickar på läppen

Nakna bilder (på min blogg? hm aa..)

Ögonskugga på nedre fransraden

Easyline

Partybilder

Perfekta tänder

Saras bilder

Hör konstiga ljud (öh.. haha va?)

Fest hos Wille

Gränsen för ätstörning

Gymma crosstrainer

Götene

Killar chockas över hängiga bröst (hahah, alltså jag dör .. :-( )

Hur man gör en sotning

Lila hårfärg
Mörkbrunt slingor

Nakna egobilder

Naken fotograf

Resident filmreccension

Stora vårtgårdar

Vill bli smal pro ana

Tvätta puderpuffar

Underlig hobby



... och typ 2000 sökningar på Sara Erlandsson och Sara Lindahl Erlandsson.


Undra om det är många som glömmer av vad min blogg heter och måste söka på google jämt med tanke på hur många sökningar det är på mitt namn? 

Iallafall, riktigt kul att se hur folk kommer in på min blogg från google. Haha vilka sökningar alltså... Tog dock inte med de allra tråkigaste. Hoppas iallafall att de som kommit in på min blogg har fått hjälp med det de ville veta.   

Kan tyvärr bara se trafikkällorna sen 1 månad tillbaka. Lite synd.   


 

Ovido - Quiz & Flashcards