Sara Lindahl Erlandsson

Alla inlägg under januari 2012

Av Sara Erlandsson - 5 januari 2012 15:40

Jag vill också vara född på 60-talet och få dansa till rock n' roll. Fml. 


       







Av Sara Erlandsson - 5 januari 2012 14:20

Jag hatar att vakna såhär sent. Även fast jag ställde klockan på 12 kunde jag inte förmå min lata kropp att slita sig upp ur sängen. Slutade med att vid 14 tiden drömde jag en mardröm och jag flög upp ur sängen av rädsla. 


Jaja. Idag har jag inget planerat, får se vad som händer. Förmodligen ingenting som alla andra dagar... Så jävla tråkigt. Mamma vill inte köra mig någonstans, så jag får sitta hemma. Kul. Imorgon är det iallafall catering hos momo och sen förmodligen fest på kvällen. Skönt det. 




Hahaha.. Alltså dessa flickor..   Dom lever iallafall upp till sin hårfärg. 

Av Sara Erlandsson - 5 januari 2012 02:24

Nästa gång jag tatuerar mig vill jag ha en fjäder bakom örat, dock inte just det motivet, eller...


   


... en fjäder på sidan av bröstet. Sjukt snyggt!



  


Den nedan är dock snyggast av dessa tre. 

D


   

Av Sara Erlandsson - 5 januari 2012 00:58



Har ju legat sjuk nu ett par dagar, men den här frukten verkar gjort susen för jag mår redan mycket bättre  
Är dock fortfarande snorig som tusan och jag har snart gjort slut på en hel toalettrulle, helt seriöst. 




Så mitt rum är, eller var, numer överberamlat av massa snorpapperstussar.  



Men har iallafall storstädat mitt rum idag. Ni vet damma, dammsuga, bytte sängkläder och sånt. Känns mycket fräshare nu. Dock är jag sjukt ofräsh. Har fett hår ner till öronen, har liksom inte orkat duscha på ett par dagar. Men ska göra det nu, går ju inte att lägga sig i smutsig i rena sängkläder liksom?


Visste ni förresten att jag samlar på ljus, ljusstakar och allt som luktar?





  Har typ 1000 olika ljusstakar, 3 olika oljelampor, 4 st olika eteriska oljor, rökelser och massa doftljus i olika lukter.



Min absoluta favoritlukt är Nag champa. Så sjukt god lukt! Den luktar rent och fräsht precis när man tänder rökelsen/ljusen. Och sen efter ett par dagar luktar hela rummet typ som godis. Älskar att doften byter lukt efter ett tag. Det luktar verkligen sött i rummet 1 eller 2 dagar efter. Underbar!        

   

 
Så mysigt.    

Av Sara Erlandsson - 4 januari 2012 23:24

Folk som hatar Justin Bieber måste ha något seriöst fel alltså. Förstår inte hur man kan "hata" en människa man aldrig träffat, som man bara sett över internet typ. Jag är inget fan av Justin Bieber. Tycker inte att han är speciellt snygg och jag tycker inte direkt om hans låtar, har dock bara lyssnat på 1 typ. Men jag hatar honom inte för det. Så jävla löjligt att hata någon som man inte ens känner. Lägg ner alltså. 


 


Men åååååh.. filmklippet syns inte. Why?!

Av Sara Erlandsson - 2 januari 2012 20:03




Inte helt fel med apelsin, annanas och 2 olika melonsorter. Kan medge att det kan vara lite skönt att vara sjuk ändå eftersom man har en anledning till att ligga och lata sig i sängen hela dagen. 

Nu blir det till att se The rose, som handlar om Janis Joplin när hon var känd. Har ni några tips på filmer som handlar om kändisar?
Tycker det är intressesant att se hur de hade det. Har sett I walk the line bara än så länge. Blir till att kolla på 8 miles sen också.   

Av Sara Erlandsson - 2 januari 2012 19:15

Började det nya året med att bli förkyld. Hostar, nyser och snorar så jag blir helt galen... Gaah. 

Hostmedicin och att dricka något har inte hjälpt, fortätter hosta iallafall.

Hoppas på att det går över snart. 


Åkte hem ifrån michael idag så här sitter jag och har as tråkigt nu. Vill hitta på någonting men har ingen skjuts någonstans som vanligt... Var förresten och shoppa härromdagen, orkar dock inte visa vad. 


   

Ovido - Quiz & Flashcards