Sara Lindahl Erlandsson

Alla inlägg under januari 2012

Av Sara Erlandsson - 22 januari 2012 00:52



Han har så jävla rätt alltså... Ändrar verkligen tankeinställningen. 

Av Sara Erlandsson - 22 januari 2012 00:17

Har sån sjuk träningsvärk. Kan inte sätta mig upp själv i liggande läge utan att det ska kännas som om magen ska gå sönder. Har även träningsvärk i armar, rygg, axlar och bröst. Skönt ändå, dock lite för mycket för att få den där "sköna" träningsvärken. 


Idag var jag och mamma på badhuset och simmade. Hur effektivt som helst! Svartnade framför ögonen när jag gick upp ur bassängen för att jag var så utmattad. 
Imorgon ska jag och mamma förmodligen åka till gymmet för att senare åka till badhuset igen och ta en sväng. Riktigt gött.

  

Efter gymmet idag åkte vi till affären och handlade massa nyttiga saker så som sallad, squash, gurka, citron, tomat, spenat och massa grejer. Ska börja äta nyttigt nu. Så idag har jag ätit 3 ägg, grovt bröd med skinka utan smör och lite annat. Fick bli popcorn som snacks också, något får man ju unna sig.   

 

     

Av Sara Erlandsson - 20 januari 2012 16:16

Slutade 12 idag, tog bussen till Götene och gymmade 1-2 timmar. 


 


Idag blev det:


Crosstrainer: 220 kcal 
Roddmaskin:  50 kcal 

Löpband: 100 kcal

Sammanlagt: 370 kcal!


Helt okej start faktiskt. Har ju som sagt inte tränat sen i oktober tror jag?
Har övningskört i typ 2 timmar och nu är jag hemma och gör absolut ingenting.  


Snart blir det nyttig mat; bulgur med någon speciell köttfärssås. Mamma går på GI metoden så jag hakar på lite där.  

Vill egentligen hitta på något idag men jag vet inte vad jag ska göra riktigt. Imorgon ska förmodligen jag och mamma ta en sväng till badhuset och simma iallafall, sen ska jag vara barnvakt hela kvällen. Lite tråkigt... Men lovade för typ 3 månader sedan att jag skulle vara det denna helgen. 


   

I want to look like this, photoshopped or not...



Av Sara Erlandsson - 19 januari 2012 21:55

Blir så jäkla sur på mig själv. Har precis kört ett pass med pilatesboll och olika övningar. Körde i 2 timmar och det är helt sjukt hur seg jag har blivit! Orkar ingenting och varje övning är "jobbig" och jag känner mig så jäkla lat när jag går över på nästa övning för att jag inte klarar av att göra en annan. Åååh... 

Mina magmuskler syns ingenting längre heller, vilket de gjorde förut. Antar att det är eftersom jag inte har tränat på flera månader nu och har fått lite mer underhudsfett.

   


Slängde iallafall allt godis och chipsen jag hade eftersom jag inte alls är sugen på att äta onyttig skit längre. Är dock sjukt pepp på att få en snygg kropp så nu kör jag igång på riktigt igen.. Ska åka till lc imorgon och fixa ett nytt kort till Sirius i Lidköping, eftersom jag numer befinner mig mer där än hemma typ. 


Är glad att jag fick tummen ur röven idag iallafall, längtar till imorgon då träningsvärken kommer. 

NU; dusch.  

Av Sara Erlandsson - 18 januari 2012 11:46

Har sovit hos Michael sen i måndags nu. Så jäkla gött att va i stan när man ska till skolan. Kan gå upp typ 1,5 timma senare. 


Lägger in lite bilder från dagarna som har vart:


           

Idag är det öppet hus i skolan, så jag börjar inte förrän 15.30 Rätt skönt, men hade vart goare att sluta tidigt. Sitter typ bara å väntar ut tiden så jag kan gå till skolan snart. 


Cute boyfriend I got, huh?     

 

Ska iallafall klä på mig nu & gå till affären. Ciao!


Just det förresten, är det någon som är sugen på en frågestund? Har liksom inte haft det på mer än ett år nu..

Av Sara Erlandsson - 15 januari 2012 20:47

Var i Örebro igår. Åkte dit med Michael, hans bror och flickvän. Johnny skulle kolla på en bil så vi åkte med för att sedan shoppa lite. Vi var på IKEA och sen på Mariebergs köpcentrum. Sen åkte vi hem, kolla på film och flöta. Vi kollade på Incencet Proposal. Så jävla bra är den, grät allt en skvätt också. 



Michael ligger i sängen och röker... haha  


 

Vi vaknade 15.20 idag, så vi sov bort hela dagen. Vi åkte och handla lite och sen kom Putte och hämta mig. Jag övningskörde till Vedum ifrån Lidköping och sen från Vedum och hem till Hällekis igen. 


Kom precis hem och har precis käkat. Sitter nu och fixar mina naglar, lyssnar på Louis Armstrong och Elvis Presley, röker på min e-cigg, käkar chips och godis och dricker Pepsi. Mysigt. 

 

På tal om e-cigg förresten. Den funkar skit bra och den var lätt värd pengarna. Tar man några bloss så försvinner röksuget, dock kommer det tillbaka efter en liten stund. Men det är absolut lättare att sluta röka med dessa. Kostar

120 :- på elcigg.se. Snabb leverans och hyfsat billigt! Man kan röka inne, eftersom röken inte luktar något, och det är ingen fara för hälsan.  Kan dock kännas lite löjligt att stå med en plastcigg.. Men lite får man väl bjuda på. 






   

Av Sara Erlandsson - 13 januari 2012 17:12

                                                                       

                                                     

 

                                                                                       

Av Sara Erlandsson - 11 januari 2012 18:20

Har precis varit med min bästa vän i ett par timmar. 
Har rensat ordförrådet riktigt ordentligt. Har saknat henne så mycket!


   


     


    




     

              Lite gamla bilder på mig & Lela från 2009-2011.     

Nu; hårfärgning, dusch & plugg.          

    

Ovido - Quiz & Flashcards