Sara Lindahl Erlandsson

Alla inlägg under februari 2012

Av Sara Erlandsson - 2 februari 2012 18:06

Det är flera stycken som har frågat mig om ricinoljan fungerade. Eftersom jag inte har fått pengar på snart 9 månader så har jag inte kunnat köpa mer än 1 burk. Gjorde ungefär 5-8 kurer. 


Jag vet faktiskt inte vad jag ska säga om det. Jag tycker inte att det fungerade jätte bra på mig. Det fick iallafall inte håret att växa snabbare däremot gjorde det kvalitén på håret bättre. Håret blev lenare och det kändes som att topparna inte slets lika mycket. Dock fick jag små "plitor" i hårbotten och det kliade, det tyckte jag inte om. Kanske beror det på att jag sov med oljan en hel natt, vilket jag läst i efterhand att man inte skulle göra. 

Men här får ni iallafall se före- och efter bild. 


15 NOVEMBER 2011
   

1 JANUARI 2012
   

Jämför med hjälp av leverfläcken. Syns lite dåligt på översta bilden men det är den som är lite till vänster. Det har, som ni ser, växt typ 4-5 cm på 2 månader ungefär. Sen om det är pga av ricinoljan eller inte det vet jag inte. 

What do u think? 

Av Sara Erlandsson - 1 februari 2012 17:18

Vet att jag inte har bloggat någonting på några dagar. Har gjort lite olika grejer, bl.a vart hos en saknad männiksa, nämligen Amanda och även tränat en jävla massa.


 
 
   Juste, här är min middag för någon dag.. Vilken det nu var. Bara 1 potatis, 2 köttbitar, sallad och wokkade grönsaker. 


 


Imorgon är det 2 veckor sedan  jag började träna och jag har tränat varje dag förutom 2. Den ena gången för att jag var hos Amanda och den andra gången igår eftersom jag fick veta av skolsyster att jag hade en överansträngd muskel i ryggen. Behövde vila. I måndags tränade jag till och med 2 gånger på en och samma dag! Men idag kör jag igång igen och ska förmodligen köra 1 timma på crosstrainer och ett varv stryka mage & ben.

     

På fredag åker jag och Michael till Göteborg för att hälsa på hans kusin och några kompisar till dem. Vi ska dricka lite, gå på demonstration och sen får vi se vad helgen bjuder på. På söndag åker jag till Vara för att spendera en vecka hos Erika medan vi vaktar hennes Elias, hennes kille, hus medan de är på skidsemester. Ska bli skönt att komma bort lite.  

Nu ska jag packa, sen gymma och sen ska jag skriva ett inlägg om hur ricinoljan funkade på mig.  

Ovido - Quiz & Flashcards