Sara Lindahl Erlandsson

Alla inlägg under februari 2012

Av Sara Erlandsson - 26 februari 2012 16:04



Har legat i sängen precis hela dagen och bara slappat. Har kollat på BB live och tuggat tuggumi. Skulle egentligen vart med Martin men det var typ ingen idé så det sket sig.

Ikväll ska jag vara barnvakt, wiho. Och sen blire Big Brother igen, haha. Herregud. Längtar till jag är frisk nog att gymma igen.  

Av Sara Erlandsson - 26 februari 2012 13:44

Var trevligt och kul att träffa gamla kompisar! =) Tråkigt att festen dog ut lite det sista, men det var roligt så länge det varade. Haha. 
                         
 

Av Sara Erlandsson - 26 februari 2012 03:50

Kom nyss hem från festen. Och nu ska jag sova/dö. gnatt

Av Sara Erlandsson - 25 februari 2012 13:29

Igår var jag med Wille. Vi satt hemma hos honom en stund, käka pizza och prata. Sen gick vi ner till Bäckström där han hade förfest och drack öl med några. Efter vi hade vart där gick vi hem till Viktor och var med honom, Sandra och David. 

Sen hem gick vi hem till Wille, började kolla på Actrocious men jag var så trött så jag orkade inte se hela. 

                               

Lund är fotograf på vissa bilder såatteh... aa.. Dom ser ju ut som dom gör.  

Ikväll ska jag på 18-årsfest så bilder på det kommer imorgon! 

Av Sara Erlandsson - 23 februari 2012 22:17

     


Jag är ingen expert på ämnet, men jag talar efter egna erfarenheter då. Först och främst kan man inte punktförbränna fett. Du kan inte bli av med hullet bara på magen om du bara vill det, eller bara på låren om du vill det. Utan om du ska få bort på mage och ben måste du arbeta med hela kroppen. Det kan du göra genom att t.ex gå ut och gå, jogga, simma, cykla, hoppa studsmatta, spring upp och ner i en lång trappa. Hm.. Ja, vad som helst som är jobbigt liksom. Att träna konditionen är vad som gör att du går ned i vikt och får bort "hullet". Tänk på att äta bra också. Lite kolhydrater, alltså; ingen potatis, pasta, ris, sås, vitt bröd o.s.v. 
Du behöver lite kolhydrater för att orka men försök äta mindre av det. 
 
Samtidigt kan du ju göra övningar på t.ex pilatesboll som jag gör. Eller utan också. Här har du en sida där du kan se massor av övningar som går och göra utan redskap (välj kroppsbelastade). Om du gör styrkeövningar får du snyggare form på kroppen vilket kommer synas när du fått bort överflödigt fett =) 


Glöm inte att viljan och tålamodet är ett stort hjälpmedel när du ska göra detta.

Av Sara Erlandsson - 23 februari 2012 21:40


FÖR 1 MÅNAD SEN      *           IDAG

 
 


   


VAD TYCKER NI? SER NI NÅGON SKILLNAD?  

Jag tycker mig iallafall se en liten skillnad och det känns jävligt gött :-)  

Av Sara Erlandsson - 23 februari 2012 20:35

   
"Hårhyllan" :
 



"Hudhyllan":
 


Parfymer, deo och trippeltång: 
 


Plattång, asker med örhängen, klämmor och borstar: 
 


Bakom spegeln, alla accecoarer:
 


Allt:  
 


Mitt smink, har dock min sminkväska där allt smink jag använder ligger: 
   


Har även slängt sjuuuukt mycket. Smink, ett helt löshår, borstar, parfymer, halsband, allt: 
 

Ovido - Quiz & Flashcards