Sara Lindahl Erlandsson

Alla inlägg under februari 2012

Av Sara Erlandsson - 11 februari 2012 18:47

Jag har ju spenderat veckan i Vara hos Elias med Erika för att vakta deras hus. Har alltså vart med min saknade vän Erika i nästan en hel vecka! Lägger upp lite bilder på vad vi har gjort under veckan. 


         
Pizza i Vara med Erika & Lela


   
Artikeln handlar om Elias och hans familj när de var påväg upp i landet. 


   
Hade tränat så hårt att jag hade blåmärken på hela benen, sjukt att jag spräckte blodkärlen så!


           

Av Sara Erlandsson - 5 februari 2012 20:33

I fredags. 

     



Åkte till Göteborg på lördagmorgon. Var lite segt eftersom tåget var inställt så vi fick ta buss ner till gbg i typ 2 timmar. När vi sen kom fram krångla det med spårvagnarna också, hade även väldigt mycket att bära vilket var lite jobbigt. Kvällen var iallafall trevlig. Vi drack och förfestade men jag & michael stannade kvar i lägenheten när alla gick ut på

krogen. Sög lite.. Vill också vara 18 nu!


     


Idag åkte jag till Erika och ska stanna här veckan ut. Skönt att träffa henne igen! Sov ju hos henne flera dagar i veckan när jag gick i Skövde, men nu har vi inte umgåtts sen höstlovet typ.  


         
Ofixade, trötta tjejer. Nice. 


Haha jag & Erika kollade igenom min bdb för lääänge sen. Hittade den här bilden på min gamla spanska lärare och det är lika roligt än idag att se hur han stod när han hjälpte eleverna.



Haha! Höna?


Nu; wallander osv.

Av Sara Erlandsson - 3 februari 2012 15:48
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sara Erlandsson - 2 februari 2012 18:20

Har packat, lagat mat, tvättat och vikt tvätt idag. Imorgon ska jag ju som sagt iväg och vara borta ca. 1 vecka så har en del att ta med mig.


Älskar att vara ute och träffa folk och hitta på saker. Sen ett år tillbaka har det känts som att jag har bott i en resväska ungefär. Sen förra året när jag började ettan för första gången har jag bärt med mig tandborste och extra trosor i min väska ifaaaaall jag skulle råka sova borta. Hände flera gånger i veckan att jag sov hos någon kompis. I somras var jag hemma ganska mycket eftersom jag jobbade en del eller så sov jag hos Thörn, eftersom han bodde i samma hus som jag jobbade i. 
Men nu när skolan körde igång igen så har det blitt att jag är borta mer än hemma nästan. 


Det är kul att vara ute på äventyr men kan även vara jobbigt ibland. Det är väldigt skönt att vara hemma ibland och använda sina egna prylar och göra vad man vill, när man vill. Och bäst av allt; använda sin egen toalett! Det är också ganska påfrestande att alltid behöva fundera på vad man ska ha med sig och att gå runt och bära på en tung väska. Men som sagt, det är kul. =)



 




Nu ska jag försöka övertala min mamma att åka till gymmet med mig... Om inte så kör jag på pilatesbollen ikväll.          

Av Sara Erlandsson - 2 februari 2012 18:16

Igår körde jag:


Crosstrainer: 50 min, 481 kcal. 
Easyline medel, kondition & styrketräning: 30 min.

Styrka, mage: 20 min.  

När jag kom hem åt jag; 1 äpple och kesella med lågkalorisylt.

   

Ovido - Quiz & Flashcards