Sara Lindahl Erlandsson

Alla inlägg under juli 2011

Av Sara Erlandsson - 22 juli 2011 00:58

 


BEN N' JERRY'S  & WORLD OF WARCRAFT

Av Sara Erlandsson - 21 juli 2011 22:22

Sen har vi lanat, vart i Hällekis, Bio m.m där jag inte tagit några bilder. 

Men tog några i Hällekis idag iaf:

         


SÅ! Det var väl allt. Typ...


Nu ska jag dra mig till Hällekis igen tror jag. Ska ringa och se vad dom andra gör. Sen blire kanske nattdopp i hamnen.


Imorgon ska jag jobba igen & på kvällen är der förmodligen fest igen som gäller!  


Av Sara Erlandsson - 21 juli 2011 22:20

Sen har jag & mamma vart i MariestadGeochaching


Här är en bild på ett travelbugghotell, som det kallas... 

   
 

Av Sara Erlandsson - 21 juli 2011 22:19

      

Sen har vi käkat på Carinas kök & bar, där jag jobbar.

Av Sara Erlandsson - 21 juli 2011 22:16

Några dagar efter, eller om det var dagen efter Björks fest (?), åkte jag & Thörn, Björk, Isak och Jakob till flämslätt och badade. Rätt jävla skönt i vattnet var det! Efter det åkte vi hem till Björks mormor och morfar eller om det var farmor och farfar (?) och tog en kaffe.

Sen åkte vi till Götene, köpte flöt, sen hem till mig & kolla på film.

             

Av Sara Erlandsson - 21 juli 2011 22:14

Efter att dom hade åkt gjorde jag mig iordning och sen vare fest hemma hos Björk. Jobbade dagen efter så jag sov hos Thörn. Här är bilderna från det! 

                     
Tog dock inga bilder senare på kvällen när alla hade kommit. Detta var bara när vi rökte vattenpipa, spelade kubb & drack lite.  
Hade en ganska bra kväll, fast det var lite jobbigt i slutet....  

Av Sara Erlandsson - 21 juli 2011 22:11

   


Ja, helt plötsligt slutade jag ju bara blogga mitt upp i allt så detta är en fortsättning på när jag hade vart i Götene & jag o Emma var hemma hos mig och åt vattenmelon. Någon timma senare kom Dunken, Debbie, Mathias & Sorken hem till mig och bada. Dom var här typ en timma sen åkte dom hem.

 
Av Sara Erlandsson - 21 juli 2011 21:51

Jaha ja. Nu har tagit tag i livet lite. Städat mitt rum, färgat håret, o.s.v. 

Kanske dags att blogga också då? 


Vänta några minuter så släpper jag snart bomben...


Not. Har inte gjort ett skit typ. Bara jobbat, jobbat, jobbat. Vart på någon fest kanske. Sen har jag befunnit mig i Hällekis typ varje dag, tar typ inga bilder därifrån längre. Vi har vart här och kollat på film ett antal gånger, lanat, vart och badat i flämslätt, fikat. Aa, väntar ni lite så får ni se!     

Ovido - Quiz & Flashcards