Sara Lindahl Erlandsson

Alla inlägg under juli 2011

Av Sara Erlandsson - 4 juli 2011 02:35

Kommer ihåg att jag jobbade denna dagen. Efter att jag hade jobbat kom Noor, Emma, Amanda & Sorken och mötte upp mig. Vi åkte upp till Johan Nordvall en stund & efter det åkte vi till Götene & käka kinamat. Fyfan vad gott det var alltså! 
Sen satte vi oss vid Fornängsskolan & bara pratade ett tag.

När Thörn hade slutat jobbet åkte jag med honom tillbaka till Hällekis. Vi träffade Isak ett tag och sen gick vi upp till Nordvall igen. Vi rökte vattenpipa & snackade lite. Åkte hem vid 00.30.  


       

Av Sara Erlandsson - 4 juli 2011 02:32

Dagen efter midsommar käkade vi mat på Carina's kök & bar. Det var jag, Lund, Christian, Robin, Thörn, Viktor & Thörn. Efter vi hade käkat åkte vi till Götene och sen åkte vi upp till utkiksplatsen & käkade glass.

           

Helt underbart när det var så varmt ute! 

Av Sara Erlandsson - 4 juli 2011 02:28

Kommer inte ihåg vad jag gjorde på på dagen på midsommar. Men vi förfestade, eller vad man nu ska kalla det, hos Thörn. Vi åkte även & hämtade Jakob i Lidköping. Efter det gick vi bort till Viktor som hade fest. Kvällen hade inte sitt bästa slut men hade jävligt länge så länge det varade!  

                                     

Av Sara Erlandsson - 4 juli 2011 02:18

Kommer inte ihåg så mycket av mina dagar då det inte har hänt något "ovanligt" eller "speciellt". Har bara jobbat & sovit hos Thörn i typ en vecka eftersom moppen krånglar hela tiden & familjen har vart o campat. Efter jobbet har vi spelat wow, badat & rökt vattenpipa typ. 


   

 

Av Sara Erlandsson - 4 juli 2011 02:13

Jag vet, jag är verkligen sämst på att uppdatera. 

Har en hel del bilder att lägga upp. 


Midsommar

Vanliga dagar i Hällekis

Har vart i Götene 

Festat


Ja, en hel del. Annars består mina dagar mest av jobb. Har jobbat i princip varje dag. Håller på att ladda in alla bilder i bloggen nu så det kommer upp så fort jag är klar! 

Av Sara Erlandsson - 2 juli 2011 18:25

 


"Du och jag tittar nog i olika speglar för jag kan inte se vad du menar. 
Annars måste dina speglar va skeva, för smala ting verkar bli breda. 
Men jag vet, det är inte konstigt att man tvekar, 
ingen kan fly när idealen bara ekar. 
Kraven finns där vart man än vänder, 
att du inte duger är signalerna dom sänder. 
Modetidningarna bara sprider trender, 
som inte passar människan så folk mår sämre. 
Ändå undrar alla vad det är som händer ,
när vissa väljer svälten."

Av Sara Erlandsson - 1 juli 2011 16:12

Har egentligen massa fest bilder och annan skit att lägga upp från den här veckan men motivationen & orken är inte på topp direkt. Blogglusten försvann av någon anledning, det är inte vanligt av mig att blogga såhär dåligt? 


Nu ska jag iallafall göra mig iordning lite sen ska jag åka till Hällekis & träffa Josse en liten stund innan jag börjar jobba 17.30. Slutar runt 22 & jag hörde att det var fest så vi får väl se vad som händer. 


Har förresten kollat igenom lite vilka som kommer börja STY i Ldk & ja... det ser ju.. bra ut. Nej, men det blir nog bra :-) 


Ovido - Quiz & Flashcards