Sara Lindahl Erlandsson

Alla inlägg under mars 2012

Av Sara Erlandsson - 2 mars 2012 14:56

 

Kom hem för en stund sen. Har suttit ute och solat och sjungt en stund nu. Sitter och funderar på vad jag ska göra ikväll. Wille blev sjuk så det blev inget Götene idag. Ska väl ta och färga håret, duscha, äta och sminka mig och sen får vi se vad kvällen bjussar på. 

Av Sara Erlandsson - 1 mars 2012 23:51

Sotade på stylingen i Tisdags, bilder på det kommer här:

   

Kom som sagt hem vid 11.30 idag. La mig och sov till typ 14.30 direkt.. Sen gick jag och mamma ut på en powerwalk. Blev ungefär lika långt som igår. Så skönt att gå ut och gå! Gick och sjöng på dolly parton och Carlene Carters låtar, haha.
När jag kom hem käkade jag och sen kom Stoffe och hämta mig. Vi åkte till gårn och var där, spelade lite spel och tjötade. Sen åkte alla hem till Viktor och kollade på BB. Kom precis hem och ska snart sova. 
 

Imorgon blir det förmodligen en sväng i Götene för att vara med Marre, Emma, Becca, Felicia och Wille. På lördag ska jag åka till Marstrand på dagen för att prata med hon jag ska jobba hos. Efter det, på kvällen, blir det fest. På söndag blir det förmodligen lite träning också. Fullbokad inför helgen alltså. 

             

Av Sara Erlandsson - 1 mars 2012 11:32

Kom nyss hem. Kul. Vad ska man göra nu då? 

Av Sara Erlandsson - 1 mars 2012 08:56

Sitter i skolan på matte nu. Har svenska efter och sen slutar jag. Slutar 10.30 på torsdagar och känns därför väldigt ovärt att gå hit, men jag behöver gå på matten. 

Har ingenting att göra efter skolan idag. Hade tänkt att gymma men jag tror det krånglar med skjutsen, mamma hade sagt fel tid till mig. Kanske är lika bra eftersom jag fortfarande hostar lite och inte kan andas genom näsan typ, haha. 


Aja, om det är någon mer än jag som kommer ha as tråkigt i eftermiddag så kan vi kanske ha tråkigt tillsammans istället? :-) 
 



Delar med mig av Dr. Hooks - Sylivias mother. Undra om det ens är ngn som lyssnar på låtarna jag lägger upp? Brukar själv inte lyssna på andra bloggares låtar faktiskt. 




Ovido - Quiz & Flashcards