Sara Lindahl Erlandsson

Alla inlägg under september 2011

Av Sara Erlandsson - 20 september 2011 18:06

Bläh... På söndagsmorgonen vaknade jag helt utslagen med blåmärken lite överallt. 
På väg att bli sjuk också för delen, kunde det bli bättre? Hrm.. 
 

Vid 3 tiden kom Stoffe och hämta mig och jag, Viktor, Wille, Tobbe & Stoffe åkte till Götene och käkade pizza & lite annat. 


När jag kom hem på kvällen kollade jag på skräckfilmen, The Resident, som jag skrev om härromdagen.


       

 

Ååå... Dumma kamerajävel. 


Av Sara Erlandsson - 20 september 2011 17:59

I helgen var det även fest i Hällekis. Tja, det var väl trevligt... Vi avslutade kvällen med att gå upp till Hällehov och hälsa på alla fulla föräldrar. Var lite roligt, alla ungdommar tog över dansgolvet och dansade bugg till dansbandsmusiken innan 5 sekunders-dj'en tog över musiken och satte på massa dunk dunk. 


När jag hade tröttnat på allt och ville hem var klockan närmare tre och jag var dötrött. Somnade som ett smeck när jag kom hem. Underbart att vakna dagen efter... 


Blev inga bra bilder eftersom jag har glömt min mobil hemma hos pappa. Min underbara bajsmobil  . Min iphone kan man nästan mäta med en mobil som är gjort på stenåldern, så jävla seg är den och bilderna blir förjävla dåliga. Underbart.


Är jag den enda ungdommen som inte gillar iphone? Så jävla överskattad. 


     
Ja, såhär många bilder blev det. Hurra.
   

Av Sara Erlandsson - 20 september 2011 17:54

Jaha. Tänkte ju att jag skulle blitt bättre på att uppdatera men det sket sig. Därav dessa små löjliga random bilderna. Haha..


Förra veckan var jag på gymmet med Thörn 2 gånger och 1 gång själv. 
Jag badade jacuzzi. Sjukt länge sen jag gjorde det och det var förjävla skönt måste jag medge. Har badat där i kanske 4 gånger och vi har bott här 3 år kanske. 
Färgade även ögonbryn och ögonfransarna. Och hm.. ja, that's pretty much it. 

Kul blogg jag har.  


 

          

Av Sara Erlandsson - 20 september 2011 13:04

Blev hemma idag eftersom jag hade feber igår. Har inte det längre som tur är, är bara hostig och äcklig i halsen. 


Har laddat upp med massa jersey shore avsnitt nu. Det enda som fattas är godis. Är sjukt godissugen men har ingen moppe & ingen är hemma så jag får klara mig utan 





NU: Jersery Shore.




ps. kommer med bilder från helgen o.s.v senare... någongång.     

Av Sara Erlandsson - 18 september 2011 23:20

THE RESIDENT 
 

       


Regissör: Antti Jokinen

Utgivningsår: 2011

Längd: 91 minuter
Genre: Drama/Thriller/Skräck


Handling:

Juliet, en vacker ung läkare, har funnit den perfekta lägenheten i New York för att starta sitt nya liv i efter att ha separerat från sin make. Den har spatiösa rum, en spektakulär utsikt och en händig och snygg hyresvärd. Men det finns hemligheter bakom varenda vägg och terror i vartenda rum och Juliet får snart en obehaglig känsla av att hon inte är ensam...



Mitt betyg:  4/5         
Den blev obehaglig redan efter de första 10 minutrarna. Det var en film som verkligen gav en kalla kårar! Fy fan vad obehaglig den var. Den var inte speciellt läskig, utan mer vääääldigt obehaglig och spännande. Att bli förföljd är en utav mina största rädslor, så ni som tycker sånt är obehagligt ska absolut inte se filmen, om ni inte är som jag som gillar att bli rädda!  
Slutet sänkte filmen lite tyvärr. Det kunde ha slutat på ett annat sätt... Dock var det ett annorlunda slut. Vet inte vad jag ska tycka. Men filmen var bra iallafall. Hade den slutat bättre hade den fått en femma. Däremot förstör inte slutet filmen, vilket är bra.   


Av Sara Erlandsson - 18 september 2011 14:55

Den här filmen verka ju as grym! Ska kolla på den ikväll  
Skriver vad jag tycker sen.


NU: bakis pizza med grabbarna i Götene. 




Kan ni se videoklippet? För mig verkar det ha försvunnit. Om ni inte kan det, så kan ni se trailern här.

Av Sara Erlandsson - 16 september 2011 09:44

 


Hahaha. Jag älskar internet    

Kul att det finns folk till allt.

Av Sara Erlandsson - 16 september 2011 08:40

Måste verkligen tipsa om världens bästa bok! 

Blondie - Birgitta Andersson. 


Så jävla bra och så jävla hemsk. Världens bästa bok. 






Här är hon med i nyhetsmorgon och berättar lite om sitt liv och hennes bok. 

Birgitta%20Andersson%20om%20sin%20nya%20bok%20och%20sin%20sv%C3%A5ra%20uppv%C3%A4xt

Läs boken. Den finns att köpa på hemköp i Lidköping   

Ovido - Quiz & Flashcards