Sara Lindahl Erlandsson

Alla inlägg under september 2011

Av Sara Erlandsson - 13 september 2011 20:29

Kolla vilka konstiga fläckar jag har överallt!!! Det är ju helt sjukt! På magen, heela halsen, axlarna, ryggen, under brösten, ansiktet. ÖVERALLT. Och naveln är fan värst. 


VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ MIG?!

   
   

Det kliar inte eller någonting sånt. Känns dock som torra fläckar, men det är så utspritt och konstigt.  



Av Sara Erlandsson - 13 september 2011 16:52

.. THE GYM I GO! 


   

Av Sara Erlandsson - 13 september 2011 09:51

Vaknade vid 13 på måndagen, skönt att sova ut! Hoppade in i duschen, käka frukost och sen åkte jag till Lidköping och träffade Martin igen. Vi gick till Hemköp och köpte sallad och gick hem till honom och käka. Sen kolla vi på film, en film till och aa ingenting typ. Sen åkte jag hem.


Eller nja.. nästan. Först duschade jag ute i spöregnet och stog och väntade på taxin i 40 minuter för att sen få veta att kinesjäveln som hade tagit emot min beställning hade bokat mig på morondagen! Fastän hon frågade om jag skulle åka ikväll och jag sa ja. Åh, frustration. 


Kom iallafall hem vid 23.30


         

Av Sara Erlandsson - 13 september 2011 09:49

Gjorde inte ett skit på hela dagen. På kvällen åkte jag till Lidköping och var med Martin. Vi kollade på film, tog en cache och sen åkte jag hem. 

   

Av Sara Erlandsson - 13 september 2011 09:29

Städade mitt rum lite fort i lördags. Var ganska stökigt kan jag meddela er om... 
Men jag orkade inte dammsuga, för det orkar jag aldrig. Så det är ganska smutsigt i mitt rum nu. Fast... varför skulle ni bry er?

 

Aja. Efter jag hade städat käkade jag och cyklade in till Hällekis. Lika tråkigt varje gång. Lika tråkigt som för ett år sedan.  Åkte hem till Wille där Tobbe, David, Kerstin och Viktor var. Efter en stund gick vi ner till konsum och mötte Robin, Erica, Martin, Olov & Larsson var. Sen drog vi hem till Wille igen och kollade på film. Sen kom även Stoffe. Efter filmen drog jag hem. 


             
 

Av Sara Erlandsson - 11 september 2011 23:51

.... blogga. 


Fast nä, jag orkar inte.


 

Av Sara Erlandsson - 11 september 2011 16:26

ett kliv in i dimman. världen snurrar i takt med den lugna musiken. jag känner den svidande doften av svett & äcklig andedräckt. men jag bryr mig inte. jag lever i min egna värld. som bara är min, endast min. något jag inte vill eller vågar erkänna i vanliga fall. jag är rädd för att visa min egoism. därför tar jag till med min underbara, farliga och ljuvliga resurs. det är nog inte farlig i sig, men att inte våga leva realistiskt är det som är farligt. i bakgrunden hör jag dem skratta. men egentligen, vad är det som är så roligt? ingenting i vanliga fall. men dom vågar skratta, åt något. åt något dom inte skrattar åt i vanliga fall. allting handlar om rädsla. men just nu släpper vi på gränserna och vågar leva så som vi vill leva. så som vi egentligen borde leva men som vi inte gör. av någon anledning jag inte vet varför. jag tittar mig omkring, lutar mig tillbaka och låter det lugna flöda in i mitt inre. jag behöver egentligen inte detta för att känna mig lugn. men det är något jag inte förstår. just då. inte dom heller. vad är det som har gjort oss så rädda för att vara oss själva? det vi känner ligger gömt innuti oss. ingen resurs kan få oss att känna som vi känner bara sådär. vi tror det är den underbara, farliga och ljuvliga resursen som skapar en så fin och fredlig kväll. men egentligen är det bara för oss att öppna våra sinnen och låta lugnet strömma in. det är därför jag kallar det resurs, för det finns redan inuti oss och vi tar fram det för att rädda oss ur en besvärlig situation. och det går att använda när man vill bara man vill. men det är för svårt att förstå för vissa. 


tyvärr. 

Av Sara Erlandsson - 10 september 2011 15:56

Igår efter skolan gick jag & Sofia hem till henne. Vi satt vid datorn, prata & lockade mitt hår. Vid 17 tiden gick jag & mötte Thörn, Edward, Tobbe, Liam & Jesper. Sen gick vi till spexet. Det sög... Eller ja, det var typ samma grejer som förra året så ettorna tyckte säkert det var roligt. Men jag tyckte det var bättre året innan. 


Efter spexet gick jag, Jesper och Liam & köpte pizza. Sen gick vi hem till Soffan som hade förkrök. Jag fick sminka mig fort som fan och sen käka. Sen kom Wille och Viktor


Vid tolv tiden gick vi till parketten. Det sög där med... Jag kom iof in gratis, för tredje gången, så jag ska inte klaga. Jag kommer dock aldrig mer betala för att gå in där. 


Efter vi hade vart på parketten typ 1 timma gick jag, Olov & Wille till Torggrillen och köpte fyllekäk. Så brutalt gott,   !  Vi träffade as trevligt folk där också, som vanligt, så det blev att man stog och tjöta där i typ en halvitmma istället för att gå tillbaka till efterfesten. När vi väl kom tillbaka till efterfesten var det dags att åka hem. 


Somnade fort som fan.


                     


Ovido - Quiz & Flashcards