Sara Lindahl Erlandsson

Alla inlägg under september 2011

Av Sara Erlandsson - 27 september 2011 22:02

 

Sitter här och myser med en kopp te och det mindre mysiga tjutande ljudet ur mina öron. 

Har precis duschat och bytt sängkläder, söta va? Dom syns lite på bilden  
Känner mig lite smått bättre efter typ 4 Johan Falk filmer, halstabletter och alvedon. Ska nu lägga mig och kolla på en till tror jag. Blir nog ingen skola för min del imorgon heller... Ska försöka sätta mig och plugga lite imorgon iallafall. 


Av Sara Erlandsson - 27 september 2011 13:54

Fortfarande sjuk. Förjäääävla ont har jag. I hela kroppen... Speciellt i halsen, öronen och nacken. Orkar inte röra mig fortare än en snigel, orkar inte prata och kan inte ens äta. 

Har precis tvingat i mig ett glas med filmjölk, jag hatar filmjölk men äter det ändå eftersom jag måste ha någonting i magen om jag ska ta en tablett och det är typ det enda jag får i mig. 

Skulle göra vad som helst för att få halstabletter men det är ingen mer hemma än jag just nu vilket suger..


Nej, nog med klagandet. Jag måste bli frisk nu så jag kan ta mig till skolan...

 
Mitt nattduksbord är typ överberamlat med papper, termometer, salvor, tabletter och fan hans mormor. Men hur mycket jag än snyter mig eller tar nässpray så blir det inte bättre, jag måste vara svullen i näsan eller något?   Kan liksom inte andas haha.. 

Av Sara Erlandsson - 26 september 2011 22:15

Har laddat ner alla 9 st Johan Falk filmerna som jag nu ska kolla på i min ensamma febriga ensamhet. Får nöja mig med att dregla över ögongodiset Joel Kinnaman som tröst. Gah, så snygg han är. Dessutom är en av mina favorit-svenska-skådespelare med, Jakob Eklund. Inte konstigt att filmerna är så bra. 



Börjar på film numero 1, Nolltolerans. 



 

Av Sara Erlandsson - 26 september 2011 13:40

Känner mig lite smått döende... Har varvat med att kolla på film och sova sen kl. 06 imorses. Febern går upp och ner hela tiden, vidrigt. Först fryser jag och sen svettas jag. 


Iallafall, anledningen till att jag skulle skriva detta inlägget var för att kolla med er om den här filmen

 


Någon som har sett den? Är den bra? Ska ladda ner den och kolla på den tänkte jag, den verkar ju bra läskig!   

Av Sara Erlandsson - 26 september 2011 06:15

Underbar natt! Har sovit kanske en 30 minuter på hela natten. Har ont i huvudet, nacken, halsen, öronen och är helt stel i nacken. Har även feber. This really sucks. 

Så idag blir det ingen skola heller..... åååååh. Vi har bara 2 ämnen idag så det kanske inte gör något.

Nu ska jag kolla på Irene Huss och vänta på att klockan blir åtta så jag kan ringa lärarna.  


Bye.

Av Sara Erlandsson - 26 september 2011 00:58

Kom och tänka på såna hemskt dumma och pinsamma saker man gjorde när man var liten... 


Som till exempel jag: 


1. bajsade i en trappuppgång och fick plocka upp det själv för att mamma blev arg.   

2. käkade gräs tillsammans med hunden och spydde på pappas trappa. 

3. klippte sönder taket och dörrarna i pappas bil med en tång. 

4. plockade kattbajs tillsammans med en kompis och la i våra dockors blöjor. 

5. trampade på en snigel efter att mamma sa till mig att absolut inte göra det. 

6. bajsade i farfars knä. 

7. kissade på en kompis kudde för att jag skratta så mycket. 

8. plockade fimpar från gatan när jag gick i 2an och tjuvrökte med en kompis.

9. petade i näsan och stoppa i munnen 

10. pruttade i ett glas och luktade i glaset.


Hahaha.. Gud jag skulle nog kunna komma på hur mycket som helst till om jag fick mer tid! 

Gjorde du något dumt/pinsamt när du var liten ?    
 






   
   

     

     
   


Kära gud.. Vad har du gjort med mig?

Av Sara Erlandsson - 26 september 2011 00:38

 

Tittade som sagt på White noice och drack te med mamma nyss. Mysigt.
Filmen var bra i början, men slutet spårade ur lite smått. Den var sådär.
 

En skräckfilm ska vara trovärdig för att jag ska bli rädd och det är få skräckfilmer som är det som samtidigt är riktigt otäcka. Någon som har tips på någon bra skräck? Nu pratar jag inte om paranormal activity, the grudge och sånt där småbarnstrams.. Utan riktiga filmer!  

Känner mig inte ett dugg bättre, snarare sämre och tror jag kommer få feber ganska så snarast. Det är verkligen synd om mig! Eller hur?    
Nämen helt ärligt, jag kan inte missa mer av skolan nu så jag måste gå imorgon även om jag känner mig dålig.  

Här är en egoist bild på mig från igår. Jag har för mig bloggare måste lägga upp sånt ibland, bara för att vara som alla andra liksom. Eller?

   
God damn it! I'm so fucking hot. Hell yeah.. Mhm.  


Nej fan, godnatt (mina älskade bloggläsare, jag älskar er sååå. pusspuss! sluta inte läsa, okej? bra)


gud.. jag måste verkligen sova.. hahaha.

NU:

Av Sara Erlandsson - 25 september 2011 22:28

 

White noise med mamma! Älskar skräckfilmer. Sen ska jag sova    

Ovido - Quiz & Flashcards