Sara Lindahl Erlandsson

Alla inlägg under september 2011

<3

Av Sara Erlandsson - 5 september 2011 23:55
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sara Erlandsson - 5 september 2011 22:08

LÖRDAG: 

Så jävla tråkig dag, gjorde inte ett skit. 


SÖNDAG

Jobb! Jobbade typ hela dagen. Vid 18 tog jag tåget till Vara. Mötte upp Emma. Vi gick hem till Lenny och tittade på film med honom, Hedvall, Jesper & Gustav. Åkte hem vid 22.30 kanske. 

Gamla bilder på mig & Emma.
       U remember this em? haha....


IDAG, MÅNDAG: 

Var i skolan. Tog tåget hem till Vara. Mötte Lela. Gick till ICA. Köpte cola, godis & chips. Sen åkte vi hem till mig... Vi skulle egentligen kolla på film men det slutade med att vi satt framför varsin dator och flummade med massa fula videos. Sen vare käk & sen åkte Lela hem & lämnade mig här med allt godis...   
Gamla bilder på mig & Lela


             

Av Sara Erlandsson - 5 september 2011 21:55

GYM TORSDAG: 

Crosstrainer - 150 kcal
Löpband - 64 kcal

Styrketräning, 20 min.


GYM FREDAG:

Crosstrainer - 106 kcal

Löpband - 76 kcal

Styrketräning - 30 min.


 
Moahaha...

GYM FÖRRA FREDAGEN:


Crosstrainer - 290 kcal

Löpband - 120 kcal

Maskiner, lätt, 30 min - 106 kcal 

Av Sara Erlandsson - 5 september 2011 21:40

I Fredag åkte jag till Hällekis första gången på huuur länge som helst. Ja, det var ju roligt... Kom dit, gick till Konsum, prata lite med killarna, sen gick jag hem. 


Kom hem vid 20.30. Väntade på Thörn ute vid cykelvägen & när han kom gick vi hem till mig och kollade på film, satt vid datorn & sov. 

   
   

   

Haha fick syn på den här på vägen hem, trodde först på långt håll att det var en katt med en låda eller något på huvudet... Sen såg jag att det var en söt liten gräsklippare! Hahaha... Fan vad lata folk det finns idag.
 
 

Av Sara Erlandsson - 5 september 2011 08:17

Uppdatering kommer väl snaaart..... Kanske.

Av Sara Erlandsson - 3 september 2011 18:59

Läste precis på flashback som vanligt. Och läste den här tråden, höll på att dö av skratt. I tråden skriver han

 "För att göra en lång historia kort - en kompis och jag fick för oss att musiken på radion (P4 lokalradio) var förjävla dålig och bestämde oss därför
för att skriva ett "fejkat" epostmeddelande (för deras önskehalvtimme där de spelar musik önskad av lyssnarna) där det stod ungefär "Vill skicka en lyckohälsning till de tre
killarna "xxxx" "xxxx" samt "xxxx" som på fredagen den 2:a september skall bestiga Mount Everest, spela gärna "xxxx" för dem."

De tog dock meddelandet lite seriösare än vad det var tänkt o nu vill de intervjua dessa herrar som inte ens existerar - live imorgon. Därför undrar vi helt enkelt om någon person är sugen på att "showa" lite
i lokalradion, dvs låtsas vara en av bergsbestigarna och att ni verkligen kommer bestiga berget.. En fördel är om du har ett mobilnr som ej kan hittas på t.ex eniro eller liknande. Skriv ett PM om du är intresserad eller vill ha mer info!"


.. och såklart är det någon idiot på fb som tar åt sig äran & fejkar att han och hans 2 vänner ska bestiga Mount Everest.

   


P4 ringer upp honom & intervjuar han. HAHA fördröjningen är ju underbar. Han sitter alltså hemma hos sig men låtsas sitta på ett hotell i ett annat land och ska snart bestiva ME.
 

Ni kan höra radio-intervjuen

här och även här.


Där han grundlurar Svergies radio.
Det har även fått en egen artikel i Arvikas lokaltidning. SÅ JÄVLA GRYMT!


HAHA! 

ONLY ON FLASHBACK    
 


Av Sara Erlandsson - 2 september 2011 15:33

Detta skrev jag på fredag förmiddag, men jag publicerade det aldrig. 

"Var inte i skolan idag. Hade migrän imorses när jag vaknade, så jag somnade om & vaknade ett par timmar senare då den var borta. 


Laddade ner några avsnitt Jersey Shore, 4 säsongen, och kollade på 2 av dem. 

Vid 12 åkte jag & mamma till Götene och gymmade. 

Gymmade i ca. 1 timma. Gymmade även igår också så det känns som att jag har kommit igång på riktigt igen! Sen gick vi och shoppade lite. Jag köpte 1 nagellack, 1 mascara & en as go mjukisdress, lånade även en bok på biblioteket. Mellan Himmel och Jord. 


Nu ska jag duscha, äta & sen dra mig till Hällekis. "

Som sagt, shoppade lite:


Mjukisdress, as skön

   
Skjorta 

 
Sminkväska      


Sen 1 mascara, 1 resväska, 1 resväska på hjul, 1 nagellack & lite annat smått och gott.

Ovido - Quiz & Flashcards