Sara Lindahl Erlandsson

Alla inlägg under februari 2011

Av Sara Erlandsson - 7 februari 2011 23:17

              


Helvete. Snygg.


www.alexevans.net 


damn

Av Sara Erlandsson - 7 februari 2011 15:53

   Står i sovtröja och lagar middag


  

  

   Jag är king.


Det är här vi hör hemma, aight killar?   

Av Sara Erlandsson - 7 februari 2011 15:10

Skickade in min kamera på lagning förra veckan. Så snart kommer det in mycket mer bilder här på bloggen! Tar väl 1-2 veckor till kanske? 


  

Av Sara Erlandsson - 7 februari 2011 14:29

Vaknade nyss. Sket i skolan idag, det krånglade med skjuts o.s.v så det var lika bra att stanna hemma. Behöver plugga för provet jag skulle haft idag också egentligen, fuck jag kan ingenting verkligen... 

Sen ska jag plugga lite mer. Och lite mer typ. 


Har precis käkat upp allt mitt godis jag gjorde igår. Fan vad jag är tjock!   


Nemen, vafan... Tetris ropar på mig nu.

Av Sara Erlandsson - 6 februari 2011 23:56

Sitter och väntar på att dom ska komma hem snart... Det skulle ta 1-2 timmar sa dom men det har gått 3 timmar nu. 


Passade på att duscha och prata med Cicci så länge.


  

Har förresten rakat benen nu. För er som inte vet så rakar jag typ aldrig benen, haha. Tycker det är så tråkigt! Gör det typ 2-3 gånger per år bara. Jag är knäpp. Fast iof har jag bara ljusa hårstrån så det syns inte så mycket ändå.

Men nu är dom lena som en barnrumpa igen!   


Ville egentligen gå och lägga mig nu.. 

Av Sara Erlandsson - 6 februari 2011 21:27

Blev precis tillfrågad att vara barnvakt i 1-2 timmar för att mamma & putte ska hämta en bil. Mammas är för tillfället sönder. 

Så det är jag väl ändå tvungen att vara. 


Skiter i att träna och bakar istället. Hihi..  



  

Eller så både tränar jag & bakar? 


Förresten, för er som inte vet så hatar jag att baka. Så jävla tråkigt & blir för det mesta dåligt samt att jag inte har tålamod att vänta tills det är färdigt. Haha. Men det blir ju väldigt gott! Så det blir bara 5 minuters kola för min del om jag ska baka.

Av Sara Erlandsson - 6 februari 2011 21:03

THE UNSAID

  

       


Regissör: Tom McLoughlin

Utgivningsår: 2001

Längd: 108 minuter
Genre: Thriller, Drama


Handling:


Känslomässigt förkrossad av sin sons självmord beslutar sig psykologen Michael Hunter för att ge upp sin framgångsrika karriär. Men socialarbetaren Barbara Lonigan anlitar Hunter för ett mycket speciellt fall. Hon är djupt oroad för Tommy, en 17-åring som flera år tidigare blev vittne till när hans mor blev brutalt mördad av hans far. Nu han nu bara är veckor från att skrivas ut från den statliga anstalt han tillbringat tonårstiden på är Barbara orolig för att han inte är redo att möta världen utanför. Med förhoppning om att få ett avslut på sin egen sorg åtar sig Hunter Tommy som patient. Under deras samtal upptäcker Hunter vissa spår hos Tommy. Spår som påminner honom om hans egen son. Linjen mellan de bådas förflutna blir allt suddigare och Hunter inser snart att Tommy kanske döljer mörka och mycket våldsamma hemligheter.


Mitt betyg:  3/5        
Storyn var väldigt bra och hemsk. Som många andra säger så känner man inte riktigt sympati för karaktärerna. Oväntat slut. Psykologisk thriller. Lite av en standard film. Dom skulle kunna gjort filmen mycket bättre tror jag, fast med samma handling. Den får sitt goda betyg p.g.a handlingen!

Av Sara Erlandsson - 6 februari 2011 20:33

  


Varför?

Ovido - Quiz & Flashcards