Sara Lindahl Erlandsson

Alla inlägg under februari 2011

Av Sara Erlandsson - 18 februari 2011 20:04

Har stressat som fan nu. Hela jävla kvällen har krånglat. Nu äntligen klockan åtta på kvällen är det äntligen bestämt vart vi ska. Vi ska på fest i Skara


Nu ska jag dra. 



  


Cheers!


Av Sara Erlandsson - 18 februari 2011 18:54

JAG BLIR GAAAALEEEN.


ÅÅH HEJRÅÅÅ 


HEJ FEEST 

Av Sara Erlandsson - 18 februari 2011 14:49

      

Igår hemma hos Lund.


  

Vi gjorde toasts..


  

men sen bestämde vi oss för att göra tacos istället. typ 00.30 på natten. Haha


  

   lund lira lite guuura.. 


Åkte hem vid 11 i morse. Käkade frukost, kollade på solsidan, käka popcorn, drack cola & nu har jag precis startat min tredje dator, min stationära. Håller på & laddar ner CSS. Har så jävla tråkigt.... 


  


Har inte en jävla aning om vad jag ska göra ikväll. Ring? 

Av Sara Erlandsson - 18 februari 2011 11:59

      


En känsla så konstig. En känsla så konstig. Vad ska jag göra? Hur ska jag veta? varför just jag.


med dig känner jag mig trygg. du får mig att skratta. du får mig att bli arg. du får mig att må bra. och du får mig att må dåligt. du får mig att bli varm. helt varm inombords, ni vet det där pirret? men det är inte ofta. du får mig att hata. du får mig att älska. du skulle göra allt för mig. säg mig, vad är det som fattas? varför går det inte. 


du däremot. jag känner inte dig, men du får mig att rodna. du får mig att tänka på dig hela tiden. du får mig att fantisera om att det är dig jag får en kram av. du får mig varm inombords, ni vet det där pirret? när du tar kontakt med mig blir jag glad. jag vill vara med dig, men jag vågar inte fråga. med dig känner jag mig inte trygg. du skulle inte göra allt för mig. för jag känner inte dig. vem är du? jag vill veta mer. jag vill bara veta mer. säg mig, varför känner jag så? varför går det inte. 


En känsla så konstig. En känsla så konstig. Vad ska jag göra? Hur ska jag veta? varför just jag.


Av Sara Erlandsson - 18 februari 2011 11:44

Sov hos Lund inatt det var därför jag inte bloggade när jag kom hem, för jag kom ju aldrig hem haha.  

Men jag ska kolla på solsidan nu & ta det lugnt.. är rätt trött. Har inte sovit allt för mycket inatt. Återkommer lite senare (: 

Av Sara Erlandsson - 17 februari 2011 20:42

Sitter hemma hos Wille nu. Robin, Björk, David & Stoffe är här. Alla sitter & spelar. Haha. 

Återkommer vid midnatt. Möhö... 


Av Sara Erlandsson - 17 februari 2011 17:20

  

Vad fan ska jag göra? Vad ska jag hitta på? Det är så roligt att ha tråkigt. Jag blir så galen.  Nu ringer mamma. * svarar *  Det är mat. Tydligen. Jag går in & käkar då.

Av Sara Erlandsson - 17 februari 2011 14:44

Jaha.. Eftersom alla tjatar om det hela tiden och säger att det är så hiiiiiiiiiimla bra så ska jag faktiskt ta & kolla. Har inget för mig så kan lika gärna börja på avsnitt 1. 


  


Ovido - Quiz & Flashcards