Sara Lindahl Erlandsson

Alla inlägg under februari 2011

Av Sara Erlandsson - 15 februari 2011 10:56

Blev som sagt hämtade vid 20.00 på kvällen i söndags av min bror och hans kompisar Niklas och Stellan tror jag dom hette. 

Vi åkte tillbaka till Vara & hämtade upp Emma

Sen åkte vi hem till Niklas. Kollade på solsidan & min bror höll på o lekte med en stun-gun. Haha livsfarlig för fan. 


Vid 01.30 åkte vi hem till Emma sen sov jag där. 


  

  

  

   Hah värsta brännmärkena efter stun-gunen.


Igår när vi vaknade städade Emma lite o.s.v sen gjorde vi oss iordning och gick hem till Emmas pappa vid 18.00. Efter en stund kom Kertchon (?), Bengt & Adam o hämtade oss. Vi åkte vidare till Skara. Gick in på netto och sen hem till Kertchon. Vi stannade där till 23 ungefär sen åkte vi tillbaka till Vara


Där gick vi hem till Anthon och var med honom, Kacke, Axel & några andra tjejer som var där en stund. Vi gick hem ifrån Anthon vid 01.20 kanske. Sov hos Emma ännu en natt. 


HOS EMMA

  

  

  

  


PÅVÄG TILL SKARA

  

NETTO

  


HOS KERTCHON

  

  

  

  


HOS ANTHON

  

  



Ikväll vill jag egentligen in till Vara igen. Jag & Emma skulle kolla på film med Adam & Kertchon. Men vi får se hur det blir med det, inte säkert jag har skjuts. 


Nu...    Har fan inte sovit mycket inatt. Blev hämtad vid 9. 

Av Sara Erlandsson - 15 februari 2011 09:37

Jag har gjort en hel del sen jag kom hit. Bloggar senare någon gång. Kom nyss hem. Puss

Av Sara Erlandsson - 13 februari 2011 20:15

Nu är min bror och hans kompisar påväg ifrån Vara för att hämta mig. Sen ska vi förbi inne i Vara & hämta upp bästaste Emma Lundell. Sen vetifasen vad som händer... eller? 

RED

Av Sara Erlandsson - 13 februari 2011 16:10

  

Av Sara Erlandsson - 13 februari 2011 15:38

  

Efter att ha tänkt på hur farligt allt är, så finns det inget som skrämmer mig längre...

Av Sara Erlandsson - 13 februari 2011 15:07


Sjukt. Sjukt. Sjukt. Men så imponerande också.


666


Av Sara Erlandsson - 13 februari 2011 14:31


Varsågoda.


Detta får mig att älska honom ännu mer....

Av Sara Erlandsson - 13 februari 2011 13:34

Vaknade nyss. Vad ska jag göra nu då? Idag då? Ikväll då?


  

Ovido - Quiz & Flashcards