Sara Lindahl Erlandsson

Alla inlägg under februari 2011

:-)

Av Sara Erlandsson - 13 februari 2011 02:54

  

  

Innan festen igår. Glömde lägga upp det i förra inlägget.

Av Sara Erlandsson - 13 februari 2011 02:02

Idag ringde mamma och väckte mig vid 11. Jag gick upp, gjorde mig iordning och sen körde pappa mig till Skara. Jag & mamma åkte hem till Malin och var där en stund. Efter det åkte vi hem. Det första jag gjorde när jag kom hem var att lägga mig i sängen och kolla på Tusenbröder och käka godis. 


Åkte till Hällekis efter att vi hade käkat. 

Där mötte jag David, Marre, Lund, Johanna & Thörn. Sen träffade jag även Michaela & Jennifer också. Vi gick till pizzerian allihopa och efter det gick vi hem till Lund. 

Sen kom även Tobbe, Stoffe, Robin, Björk. Vi satt och kollade på family guy i typ en halvtimma (?) ... Kul. Mycket kul.   


Sen började Lund, Thörn & Robin supa. Haha, kul. Så dom 3 var fulla & alla andra var nyktra. Jag åkte hem vid 00.00. 


  

  

  


  

  

      Haha.. Okej?

  

   

  

När jag kom hem kollade jag på sista avsnittet med Tusenbröder. Faaaaaan, vad braaaaa den är. Åh, den är redan slut    vill se meer! Kanske ska se den en gång till? Heeeee...


Sitter & tjötar med stoffe i skype nu. Ska nog sova snart. Är rätt trött.. 

Fast, nä. 

Av Sara Erlandsson - 13 februari 2011 01:29

Åkte till Vara i torsdags som sagt. Började få migrän på kvällen som jag skrev på bloggen så stannade hemma ifrån skolan igår. På kvällen hade det som tur var gått över, efter några huvudvärkstabletter, så jag åkte på fest i Vedum hos Alexander Norrman. 


Det var lite stelt i början men sen efter ett tag så blev det riktigt trevligt! Det var flera stycken av dem jag inte hade träffat på jätte länge så det var skönt att träffa dem igen.   


                                          


Tack allihopa för en riktigt bra kväll! 

Av Sara Erlandsson - 12 februari 2011 23:57

Vet att jag inte brukar vara borta såhär mycket, men jag har så himla mycket bilder & mycket att blogga om så jag har inte riktigt haft tid/lust. 


Men jag bloggar om ca. 1 timma :-) 

Av Sara Erlandsson - 11 februari 2011 18:33

Stannade i Vara en dag till.


SKA FIXA MIG INFÖR FEST NU. HERRÅÅÅ...     

Av Sara Erlandsson - 10 februari 2011 22:26

Kom precis upp ifrån badet. Badade i typ 2 timmar. Jag som bara brukar bada i typ 10 minuter annars? Haha. Kanske beror på att jag hade med mig datorn och kollade på Tusenbröder samtidigt, typ desperat. Det var iallafall välbehövligt

Känner att jag börjar få migrän. Är helt slut i hela huvudet. Har 2 stora prov imorgon och jag har inte orkat plugga någonting. Har sjukt ont i huvudet. 


Nu sitter jag iallafall här med ett glas o'boy, har inte druckit det på väldigt länge, och snart ska jag sova. Ska upp 05.00 ... gaaah.


  

  

Av Sara Erlandsson - 10 februari 2011 15:07

Nej, inlägget under sket sig totalt. Åkte till Vara istället. Så nu ligger jag hemma hos pappa & kollar på Tusenbröder. Så förbannat jävla bra är den!

Ååååå, extas! Ni måste verkligen ladda ner serien. Jag blir seriöst nervös själv när det händer något på "filmen/serien" .. 


  

Är trött. Ska plugga sen för jag har 2 prov imorgon. Gilla!   


Men nu: ett till avsnitt.. moahah.

Av Sara Erlandsson - 10 februari 2011 12:08

Snart


      &       


sen


  


till


  



sen till


   


 

15.30 


    

 


&


 


    &


  


sen äntligen


  



Eller aa.. Nästan iallafall. Nästan....     

Ovido - Quiz & Flashcards