Sara Lindahl Erlandsson

Alla inlägg under februari 2011

Av Sara Erlandsson - 6 februari 2011 19:26

Thörn har precis åkt hem. Idag har vi fan inte gjort ett skit. Bara spelat tetris, kollat på lite tv och nyss kollade vi på en film.


        


Känns som att alla andra har festat och haft roligt, men denna helgen har jag faktiskt bara varit hemma och tagit det lugnt. Tror jag behövde det ändå, mina stressblåsor syns mindre nu. Ska bli så skönt med lov nästa vecka och då ska jag fanimej festa!   


  


Planerar att åka till Vara och va hemma hos pappa lite snart, har inte varit det på hur länge som helst. Skulle egentligen åkt dit i fredags men pappa var ju inte hemma så. 


   En bild över Vara jag tog i September någon gång..


I veckan har jag en hel jävla bunt läxor som ska göras. Fyfan. Jag längtar till lovet något så otroligt nu! Ska sova hos Erika någon dag i veckan också hade jag tänkt. Sen vet jag inte mer vad som händer. 


Men nu ska jag iallafall 


- plugga

- plugga lite till

- ... och lite till. 

- sen ska jag träna. 

- och duscha.

- sen får jag spela, kolla på film eller vad fan jag vill tills jag går o lägger mig. Underbart!   




Av Sara Erlandsson - 6 februari 2011 13:32

Godmorgon!


Nu:


  

Av Sara Erlandsson - 5 februari 2011 21:00

  


Vissa saker är bäst sagt osagt...

Av Sara Erlandsson - 5 februari 2011 20:45

Fyfan vilken tråkig lördag. Jag & Thörn har suttit och spelat tetris i över 3 timmar sammanlagt. Sjukt. Man blir beroende! 


Eftersom det händer ingenting ikväll så stannar han här en natt till. Ska ladda ner en film nu: 

The unsaid! :-)


Fan vad melodifestivalen är fult btw. Just sayin'.


Av Sara Erlandsson - 5 februari 2011 18:37

I RYMDEN FINNS INGA KÄNSLOR


    


Regissör: Andreas Öhman

Utgivningsår: 2010

Längd: 85 minuter
Genre: Drama, komedi


Handling:

Simon har Aspergers syndrom och tycker inte om förändringar. Han bor tillsammans med sin storebror Sam och hans flickvän Frida, men hon tröttnar på att deras liv ständigt måste anpassas till Simons behov av bergfasta rutiner och lämnar dem. Simon vill att allt ska vara som förut och när han inser att Frida inte kommer tillbaka bestämmer han sig för att själv hitta en ny flickvän till Sam.

Mitt betyg:  4/5         
Haha, en riktigt bra film. As rolig. Lite smått långtråkig. Skrattade en hel del och skådespelarna är as sköna. Japp. Det var väl det. 

Av Sara Erlandsson - 5 februari 2011 15:59

Vadska man göra idag eller? Det är ju för fan Lördag.....?!

Av Sara Erlandsson - 5 februari 2011 14:24

... bloggar. 


TORSDAGS: 

Åkte till Lidköping efter skolan. Var med några en liten stund och sen gick jag och mötte Emma. Vi tog tåget till Vara och gick till UM. Efter det gick vi hem till Emma. Hade lite deep talk, skratta en del, käkade en bit och busade lite. Sen gick vi hem till Linus och var med Viktor, Pontus, Linus och Philip. Kom hem till Emma igen vid 00.30 och då käkade vi sen gick vi o la oss. 


  

  

  

usch.. varför gjorde vi så?

  

  

Haha.. är emma trött eller?

  

skabb :-)



FREDAG: 

Igår hade vi bara matteprov och sen fick vi sluta för dagen. Tog bussen till Lidköping, mötte Thörn och tog nästa buss tillbaka till Skövde. Han skulle köpa töjningar och jag hade lovat att hänga med så fick åka dit igen, haha värt... Efter att vi hade vart på Evolver gick vi till McD och käkade och sen tog vi bussen till Lidköping igen 13.20

Vi gick vidare till DLG och tjötade med lite folk. 15.30 tog jag tåget till Hällekis. Kom hem och sov lite, satt vid datorn, käka o.s.v och sen kom Thörn hit. Ville egentligen på fest i Skara men hade ingen skjuts så det sket sig. Vi kollade iallafall på film och satt vid datorn typ. Stoffe skulle kommit också egentligen men den pojken var tyldigen full, haha. Sen gick vi och la oss vid 2.00 eller något. 


     


LÖRDAG: 

Gick upp vid 12. Spelade tetris. Käka frukost. Kolla på tv och nu blogga. Ska snart spela tetris igen, så jävla kul. 


 

   Jag just nu....   Morgonfrill, morgonandedräkt och.. ah, morgon.

Av Sara Erlandsson - 4 februari 2011 22:42

Veeet att jag inte har bloggat. Har inte orkat. Jag gör det antingen senare eller imorgon. 


Har massor att skriva om men kommer säkert glömma allting tills jag ska blogga. Haha, synd


PUSS

Ovido - Quiz & Flashcards