Sara Lindahl Erlandsson

Alla inlägg under februari 2011

Av Sara Erlandsson - 17 februari 2011 03:14

Skulle ju egentligen åkt hem med tåget förut men det gjorde jag inte. Istället gick jag av i Källby & gick hem till Martin. Vi tog bussen tillbaka till Lidköping. Gick i några affärer & sen gick vi & handla flöt


  

  

  

rätt tjocka var vi... 1 ben & jerry's, 1 påse chips, 1 påse chips hjärtan, 1 2Lcola, tuggumin, cigg.


Sen tog vi tåget hem till mig. Vi käkade och sen satt vi vid datorn en stund.


  

  


 Nu har vi precis kollat på film, Inception


   


Skriver reccension om den senare eller imorgon. 


Förresten, gjorde en til bild i photoshop förut. Blev lite bättre men ändå rätt fail, haha. 


  

Haha sött..

Av Sara Erlandsson - 16 februari 2011 14:25

Laddade ner photoshop igår. Fan alltså. Jag fattar ingenting! Finns hur mycket grejer som helst att lära sig ju. 


Försökte mig på att göra en bild, men den blev fan inte bra. Satte dig lyktstolpen, mig själv och ändrade färgerna en del. HAH. Snyggt!


  

Haha, kanterna är ju hej & hå.    Klicka på bilden för att se den större, btw.

Av Sara Erlandsson - 16 februari 2011 12:45

Är stolt över mig själv. Gick & la mig 05.00 inatt & gick upp 11 idag! :-) 

Har precis tagit en vädligt välbehövlig dusch. Ska kolla tåg hem nu & sen ska jag gå ner & äta frukost. 


Av Sara Erlandsson - 16 februari 2011 01:06

Fick ett sms av Emma i eftermiddags: "ska du med på rockkarusellen? <; " 

klart jag skulle! Slängde på mig kläder fort som fan & åkte hem till Emma


Vi åkte vidare bort till Nossebro där allt ägde rum. Vi kom dock ganska sent så hann bara se 2 band. 


  


  


Filmade ett hiphop crew, kommer inte ihåg vad det heter nu igen. Det var även en breakdancer som dansade på scenen (spola fram lite). 


Efter att vi hade vart i Nossebro åkte vi tillbaka till Vara. Vid 22 gick vi till Hannes där Markus (hette han så?) också var. 

Vi kollade på film o.s.v. 


  


  


  

Så sjukt jävla snygg är jag, som vanligt! 


Jag var med om värsta läskiga saken. Jag stog ute på trappan helt själv och hör hur något knackar 3 gånger. Trodde det var Emma som knacka på fönstret så vände mig om, men där stog ingen. Struntade i det. Efter ca. 30 sek hör jag samma knack ljud. Blir lite rädd och går in till dom andra. Så frågar jag Hannes om det spökade hos honom, utan att tala om vad som hade hänt. Han säger ja och jag tror att han driver med mig. Precis när jag tänker att han bara driver så hör vi en smäll i köket och då ramlar hans skateboard ner. Haha creepy! 




Av Sara Erlandsson - 15 februari 2011 18:58

Står en skit snygg brud och speglar sig i min spegel! Emma och sara ska ut på äventyr igen! Vi taggar med rebecca & fiona - bullets! FUCK YEAH! måste ju få upp känslan nu. Ska till rockarusellen nämligen. Fett taggad ändå. Chillaxa med gött folk är väl aldrig fel?


 -Don't make me bring you back to the sart! WWOOHHOOOOO!!!

ska bli som rebecca och fiona när jag blir stor tjej. jag vill vara fiona, för det är ett fint namn. sara får vara rebecca. höhö.


har käkat vitlök så sara får hålla för näsan när jag pratar med henne. Känns lite mysko ändå. jag tänker hålla för örona när hon pratar. Det blir jämt.


NU JÄVLARA DRAR VI OCH KOLLAR PÅ SNYGGA KILLAR SOM SPELAR GRYM MUSIK! (vadå groupies?)  KÖSSSSSS PÅ STJÄRTEN!


Av Sara Erlandsson - 15 februari 2011 17:35

  

Jag är king i köket. 

Allvarligt.


  

Av Sara Erlandsson - 15 februari 2011 16:47

Vafaan nurååå? 


Har sovit från ca. 12.00 till 15.50 Drömde en sjuk dröm. Jag drömde att jag mördade en "kompis" i en affär och sen ångrade jag mig & alla blev så ledsna o.s.v Haha, shit?

Det sjuka var att jag vaknade, somnade om och drömde en fortsättning av den. 


Jag måste egentligen duscha, men som vanligt skjuter jag upp det 230829843 år. 


  

  

Nej, jag ska faktiskt gå & duscha nu. Man känner sig myckte fräshare och piggare. Intressant för er att läsa om att jag ska duscha, huh? Näe. Jag får ge mig. 


Pöss

Av Sara Erlandsson - 15 februari 2011 11:49

 


 


 



   


    

Ovido - Quiz & Flashcards