Sara Lindahl Erlandsson

Alla inlägg under februari 2011

Av Sara Erlandsson - 10 februari 2011 09:57

  

Jag & Wille bytte piercing. Bara tillfälligt. Får tillbaka min idag. Ska nog köpa en sån när jag får pengar. Dock mycket mindre. Putar med munnen, lite extra bara. Mums.

Av Sara Erlandsson - 10 februari 2011 09:48

En lektion kvar. Sen bussen till Lidköping 12.40


Se you, laterrr.... 

Har inget mer o blogga om. Hm.



Tusenbröder. Så jävla bra. 

Av Sara Erlandsson - 9 februari 2011 10:51

Kom till skolan nyss. Nu ska vi käka. Sen har vi matte. Sen slutar vi.


Tjohej hejsvejs

Av Sara Erlandsson - 8 februari 2011 22:53

Skönt. Är äntligen hemma. Har ätit och gjort i ordning ett skolarbete och nu ska jag gå & duscha


Sen ska jag lägga mig i sängen och kolla på min underbara, ny nedladdade serie "tusenbröder". Sett alla avsnitt förut en gång och kan inte säga annat än att det är en sjukt bra serie och man vill inte sluta kolla. 


440106.jpg (339×480)


Ska sen sova. 

Imorgon blir det nog inte så mycket update. Ska sova hos Erika


Godnatt!

Av Sara Erlandsson - 8 februari 2011 20:16

Sitter hemma hos Lund nu. Tänkte blogga om vad jag har gjort idag. 


Först följde jag med Erika hem, som jag skrev förut. Vi gjorde 5minuterskola och pratade typ. Inte mycket mer med det. 


  

på stan


  

erika hatar att vara med på kort.. som ni kanske märkt.


   Jag slickar på kolan.. haha


   kola.. ?


  

  

hahahhah, söt min.


Sen kom jag till Lidköping. Mötte Wille, Tobbe och Olov.


   Wille & Tobbe på tåget..


  

Olov



När vi kom till Hällekis gick vi hem till Wille och käka en bulle & blega på Wille när han spelade lite bög skit. Jag & David bråkade, som vanligt.... Som två småbarn.    

Det var ett tag sen så jag måste erkänna att jag saknat dom.. ah, iallafall lite. (rätt dryg jävel/Wille). 

Sen gick vi hem till Lund. Kollade på tv en stund och sen skulle jag och Wille "träna" lite, haha. Rätt svag är han. Nu sitter vi här och gör låtar i något program. Och Wille smeckar med benet, som vanligt. (haha, dom sitter bredvid mig så dom säger vad jag ska skriva). fgvbhju


rf


   Lund sitter och grejar och...

... david och Wille sitter & jävlas med mig. 


  


  


Laddar kanske upp en film på när låten vi gör är klar btw. 

Av Sara Erlandsson - 8 februari 2011 18:10

  

Är med David & Wille nu hemma hos Wille nu. Ska snart dra ner till Lundh


Skriver senare igen. 

Av Sara Erlandsson - 8 februari 2011 11:47

Efter en stressig morgon är jag äntligen i skolan. 

"Försov" mig imorses och tog tåget från Hällekis till Lidköping 07.24. Tog sedan bussen till Skövde, men fastnade i en lång jävla bilkö och stog still precis utanför Skövde i säkert 20 minuter. 


  

Sitter och väntar i Lidköping på att bussen ska åka..


  

Bilkön som var bakom oss... Fatta hur lång den var, såg inte ens slutet.


Plus att bussjäveln inte stannade när jag tryckte på stopp knappen, jävla busschaufför.. Så jag fick gå en bra bit mycket längre. Vilket resulterade i 1 timma & 20 minuter sen ankomst till skolan. Great! 


Hade sen idrott i 2 timmar och nu har jag haft lunch. Kom precis till skolan och fick veta att vi har slutat för dagen. Hm... Värt att åka hit ens. Jo, det var det faktiskt för hade jag inte åkt hit hade jag inte gjort allt arbete jag gjorde på bussen.   


  

  

Flöt.


Följer med Erika hem nu 12.40 och är hemma hos henne till kl 16. Sen tar jag bussen till Lidköping. Ska vara med Wille idag och förmodligen fler (?). I Hällekis. Har inte vart där på huuur länge som helst så. 


Hörs senare. Pöss för helvete.

Ovido - Quiz & Flashcards