Sara Lindahl Erlandsson

Alla inlägg under februari 2011

Av Sara Erlandsson - 21 februari 2011 09:14

I lördags var jag bara hemma hela dagen. Eftersom jag inte har vart hemma en enda dag på hela lovet så fick jag inte gå ut i lördags. Rätt skönt ändå.

Jag åkte med mamma till Lidköping. Vi var & handlade. Sen kom jag hem och städade mitt rum lite fort. Sen kom Thörn. Vi gjorde inte så mycket. Kollade på film & sov typ. 

Vi kollade på "I spit on your grave". Fan vilken vidrig film, usch. 


Igår vaknade vi vid 12.30 gick upp och städade mitt rum. Helt sjuuuuuukt stökigt var det och dammigt och äckligt och blä blä blä.


   under mitt bord... sött. 


  

Är äntligen riktigt fräscht nu. Städade i 3 timmar. 


Är så jävla trött. Gick & la mig halv 5 inatt och gick upp 7. Haha ovärt...

Av Sara Erlandsson - 20 februari 2011 19:23

darkness follows me. 

i'm locked, without a key. 

with an air so cold and a mind so bitter.

life is a road that is winding and dark.

i have been here before, i should be used to it.

but i can't take it no more. 

no, i can't take it no more.

i know a hero will save me just in time.

he will turn my tears to roses.

Av Sara Erlandsson - 20 februari 2011 18:47

jag ska blogga. någongång. snart. i framtiden. hejdå.

Av Sara Erlandsson - 19 februari 2011 20:13



  

Usch, hur kunde jag dejta det där? Att jag trodde att det skulle fungera. Det började bra men sen efter någon dag försvann all hans charm och han blekna. Det var inte den första i år och definitivt inte den sista. Det brukar bubbla i start, med spännande prat och romantiska möten med kyssar. 

Men sen tröttnar jag direkt. Vilken äcklig andedräkt, hans irriterande tics, han är royalist. Jag förtjänar faktiskt något bättre. 

Aldrig nöjd. Jag blir aldrig nöjd. För lång eller kort eller smal eller bred. 

Jag vill hitta rätt men det blir bara fel. Ingen kan vara perfekt, det kan jag förstå, men herregud jag kan få bättre än så. 

Jag har verkligen provat med allt. Jag har för fan träffat hela världen. Från Paris till Shangai, slitna jeans & kavaj. Jag har till och med surfat på nätet. Men jag blir aldrig nöjd, nej jag stör mig på allt. 

Han skriver så fult och han sjunger så falskt.

Vart är hans sinne för humor? 

Bara genomsnittsskräp, inte tillräckligt tät. 

Dom har vart gamla, dom har vart unga. 

Dom har vart smarta, dom har vart dumma.

Dom har jobbat på bank, dom har rest överallt.

Jag har gett alla den chans jag har kunnat. 

Dom har vart snygga, dom har vart rika. 
Dom har vart stygga, dom har vart dryga.

Men inte någonstans har det funnits en man som har fått mig att mjukna.  

Jag vill hitta rätt men det blir bara fel.


  

Av Sara Erlandsson - 19 februari 2011 20:02


Natten är ung och jag ligger vaken Jag är Lucy in the Sky, jag är högt över molnen Ja, jag vet att hon är söt men håll tillbaka För jag har trillat dit, jag har fallit, jag har vaknat Ja, jag vet att hon är söt men håll tillbaka För Jag kommer, jag kommer, jag kommer, jag kommer Jag är nästan därJag kommer, jag kommer, jag kommer, jag kommer nu Du, håll ut Du vet att jag kommer, jag kommer, jag kommer, jag kommer baby Jag tror jag är kär I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller Du och jag nu Du, snälla vänta, vänta, håll ut Tiotusen meter upp i luften ser jag allt så klart Jag vet att hon är söt men det måste bli du och jag Du och jag, för Jag kommer, jag kommer, jag kommer, jag kommer Jag är nästan där Jag kommer, jag kommer, jag kommer, jag kommer nu Du, håll ut Du vet att jag kommer, jag kommer, jag kommer, jag kommer babyJag tror jag är kärI taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller Åh, jag tror att jag faller Jag faller Jag faller Baby, jag faller I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag fallerJag kommer, jag kommer, jag kommer, jag kommerJag kommer, jag kommer, jag kommer, jag kommerJag kommer, jag kommer, jag kommer, jag kommer Du, håll ut Du vet att jag kommer, jag kommer, jag kommer, jag kommer baby Jag tror jag är kär I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller Jag kommer baby, jag tror jag är kär I taxin, i trappen, i hissen, i hallen, jag faller, faller

Av Sara Erlandsson - 19 februari 2011 19:25

FÖRFESTEN:


Vi var hemma hos sune. Började dricka lite smått och körde vattenfall. Pratade och hade allmänt trevligt.


  

  

       

  

  

FESTEN

Sen åkte vi ner till scoutstugan. Alla kände direkt att det inte var  speciellt roligt där och stämningen var inte på topp så vi planerade att åka därifrån nästan på en gång. Under den korta stunden vi var där hann det bli bråk. Någon tog fram en kniv och började mordhota folk. Vi skyndade oss därifrån och någon ringde polisen


  

  

  

   snygg du är david.


EFTERFEST:


Vi kom iallafall änligen därifrån. Alla trevliga folk åkte hem till Oskar istället. 


  

  

  

  

  

   som sagt mycket bättre


  

Av Sara Erlandsson - 19 februari 2011 13:25

Vaknade vid 12.20 så har suttit vid datorn en timma nu. Nu ska jag in & käka frukost. Tror jag ska göra toast, om jag orkar. Sen ska jag storstäda mitt rum. Det ser veeeerkligen förjävligt ut kan jag ju informera er om. fyfan


   Bara en liten del av rummet...


Igår läckte det ut sprit i hela min väska. Allting är jätte kladdigt och jätte äckligt. Hela min sminkväska är helt pisseblöt

Förövrigt så sög det verkligen igår. Träffade däremot riktigt sköna människor, men festen sög verkligen. Vi var på förfest, fest & efterfest. Förfesten & efterfesten var ju bäst. Lägger upp bilder oså senare.


Nu ska jag röra på mig. 

Av Sara Erlandsson - 19 februari 2011 02:17

Kom precis hemfrån festen. Sämsta på länge. folket va däremot riktigt bra. skriver mer i morron bileder kommer då också.


mitt angtent bort funkar inte ... ggaaah! 

Ovido - Quiz & Flashcards