Sara Lindahl Erlandsson

Alla inlägg under april 2011

Av Sara Erlandsson - 2 april 2011 20:00


Där ser ni hårfärgen lite grann. Typ svart/lila...  

Syns dåligt inomhus.


Nu väntar jag på att mamma ska komma hem någon jävla gång!!! Hon skulle vart hemma för typ en halvtimma sen och när jag ringde, ja då hade hon inte ens åkt än. gaaaaah, sur blir jag   

Jag vill åka nuuuuuuuuuuuuuuuu.......  

Av Sara Erlandsson - 2 april 2011 16:11

Kom hem från David vid 2. Städade mitt rum lite fort, det behövdes verkligen. 


NU & FRAM TILL 12 SLAGET: 


- laga mat

- duscha

- kolla på bigbrother

- fixa mig 

- festa 

- festa


- festa!  


 

Av Sara Erlandsson - 2 april 2011 15:59

Hade min sista praktik dag igår. Har haft 2 jätte bra veckor så det känns lite tråkigt att sluta.


Slutade vid 14 igår. Gick bort till DLG och träffa Martin, Thörn & Jakob. Vi gick och fikade

Sen kom min pappa och hämta mig & Thörn. Vi åkte och tog körkortskort på mig, har inte skickat in det än. Sen åkte vi till MCkonsult och köpte en hjälm till mig eftersom min har blitt stulen. Har äntligen fått min moppe nu! Gutt. 


Vi körde hem Thörn och sen körde pappa hem mig också. Jag käkade middag, vofflor! Mums. Sen åkte jag till Hällekis och mötte David. Jag & David åkte upp till Wille. Sen åkte vi ner till konsum och köpte cola och mötte Thörn. Vi 3 åkte hem till Lund. Sen kom Viktor & Stoffe också. Vi var ute och gick och sen åkte jag, David & Thörn hem till Davve och kolla på film. Björk kom sen också, men stannade bara en liten stund. Jag somnade typ med en gång, var mer död än levande...





       



Bilder på hur håret blev får ni kanske se ikväll!   

Ovido - Quiz & Flashcards